vrijdag 29 augustus 2014

Geurzakcovers

Het ateliertje stond deze week op een héél laag pitje,
met fibromyalgie als 'bondgenoot' is dat nu eenmaal zo af en toe het geval.
Erg vind ik het al niet meer, nu ja, wel dat de pijn zo af en toe optreedt maar na vijftien jaar heb ik daar mee leren leven en omgaan.
 

 

 
Er werd een hele achterstallige leesstapel weggewerkt, het receptenboekje bijgeschreven én mijn inspiratieboekje is heerlijk vol gepend.
Voldoende inspiratie om de herfst door te komen.
 
 
Wel heb ik de geurzakjescover afgemaakt waar ik mee bezig was.
Altijd wel gemakkelijk want ik ben een liefhebber van heerlijke geurtjes in huis maar meestal hebben ze de juiste geur maar de verkeerde kleur.
 
Daar zijn deze covers dus de ideale oplossing voor en het staat (hangt) ook nog mooi in mijn landelijke keukentje.
 
De strijkafbeelding vind je terug in mijn webwinkeltje,
voor als je zelf aan slag wil :)
 
 
Ik doe het nog even lekker rustig aan, het bevalt me wel ;)
Fijn weekend iedereen,
liefs,
Sezoentje


8 opmerkingen:

  1. Wanneer je de omstandigheden kunt accepteren, ben je het beste af. Gelukkig heb je toch het een en ander kunnen doen.

    Fijn weekend, Sonja. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je er zo goed mee kunt omgaan. Leuk deze geurzakjes. Het staat heel gezellig en sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Wat een prachtige cover is dat geworden. Ja, de lekkerste geurtjes hebben vaak helemaal de verkeerde kleur...
    Doe het lekker rustig aan voorlopig, goed naar je eigen lijf luisteren...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sonja,
    Jammer dat je even met een dip zit maar we kunnen elkaar wel even collega's noemen.
    Gelukkig heb je nog wel wat kunnen doen, dat is ook beter dan in de stoel zitten piekeren.
    Leven bij de dag noem ik dat altijd. Vandag kon ik dit doen, morgen is er een nieuwe dag.
    Veel sterkte!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja, het lijkt me echt niet makkelijk met zo´n ziekte te leven, ik vindt het erg dapper van je hoe je er mee omgaat :)
    Toch heb je weer prachtige spulletjes gemaakt, lekker sfeervol.
    Ik wens je een heel fijn weekend !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap dat jij je erbij kunt neerleggen.De laatste twee dagen zijn bij mij ook hopeloos. :-( (is het het weer??)
    Wat heb je er weer een gezellige stelling van gemaakt met al die leuke spulletjes.
    Doe maar lekker rustig aan, wie weet wat voor leuke ideeën je nog meer krijgt.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, als je met gezondheidsproblemen zit moet je wel leren ermee om te gaan en te luisteren naar je lichaam, als is dat niet iedereen gegeven en is het moeilijk. Fijn dat je je tijd dan voor andere dingen nog nuttig kan besteden om je ideeën op te schrijven en later uit te werken. Je geurzakjes zien er weer prima uit, knap gedaan met de strijkafbeelding. Ik kan het bijna ruiken tot hier :-) Hou je nog wat rustig en ook dit gaat weer over, dan kan je weer aan de slag.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De geurzakcovers zijn echt landelijk in die rode kleur ...
    Passen zo in het herfstseizoen ... mooi hoor ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen