zondag 21 september 2014

Er hangt herfst in de lucht...

Vandaag het officiële begin van de herfst, volgens de kalender tenminste, 
hier in huis begon die gisteren met de eerste grote herfstspin in huis, brrrrrrrrrrrr....
 
Niet mijn ding, maar ALLE andere dingen die zo typisch bij de herfst horen vind ik wél leuk.
Vooral de decoraties die erbij komt kijken,
pompoentjes, hopranken, alle gulle vruchtjes die je overal vind,
elke boswandeling lijkt op dit moment wel een schattenjacht.
 

 
Ook in het fietscafeetje 'De Luysmolen' waar ik mijn spulletjes mag verkopen is deze week een beetje herfstsfeer aangebracht.
 


Ook mijn ateliertje heeft weer een opruimbeurt gekregen. Er zijn extra opbergrekken geplaatst om de komende kerstcollectie een plekje te geven want tja,
in mijn ateliertje sta ik altijd een seizoen verder.
Vanaf vandaag word er hier afgeteld naar de kerst maar alleen in het ateliertje hoor,
in huis is het ook hier gewoon herfst :)
 

 
Fijne nieuwe week iedereen,
liefs,
Sezoentje

 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Ja, dan breekt er vast wel een heel drukke tijd voor je aan, om alles voor kerst op tijd klaar te hebben... je zult wel weer enorm veel ideetjes in je hoofd hebben en om die allemaal te verwezenlijken... dat kost best veel tijd denk ik zo...
    Ik hoop dat je ons zo nu en dan laat meegenieten met al het moois dat er uit je handen komt?
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Ik vind het ook fijn dat de herfst komt. Ik hou ervan.
    Voor jou breekt dan een drukke tijd aan als je een seizoen voor loopt.
    Gaat het weer een beetje nadat je veel last van je fybromialgie hebt gehad?
    Of om uit bezorgdheid te zeggen: houd je je grenzen wel in acht!
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben in je nieuwe huis. Toch heel wat waard!
    Heel veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De herfst is een mooi seizoen, al hoop ik nog lang van mooie en droge dagen te genieten. Je hebt drukke weken voor de boeg maar het is ook wel weer een uitdaging je webshop met mooie items te vullen. Succes!

    Ik wens je een fijne week. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, bij mij is herfst en lente ook mijn favoriete seizoen, natuurlijk heeft elk seizoen zijn charme, maar toch. Je hebt er weer mooie hoekjes mee gemaakt en ook de kerstsfeer die in je ateliertje binnenkomt ziet er al goed uit! Je moet tijdig beginnen, zeker als je dingen wil verkopen zoals jij. Nog veel succes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet met volle teugen van je romantische herfstsfeer ...
    Fijne week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk lieve Sonja, laat de Herfst maar komen, het heeft
    heel veel sfeer, en als ik jou prachtige foto's allemaal bekijk
    met al die lieve spulletjes dan krijg je gewoon weer zin
    in deze sfeervolle periode van het jaar.

    Wens je een fijne nieuwe week toe,

    Liefssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen