vrijdag 5 september 2014

Indian Summer

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weertje, overal rondom je hoor je dat de herfst zijn intrede doet.
En ja hoor........je ziet het ook.
Tijdens mijn wandeling elke ochtend zie ik heel veel tekenen van herfst maar met deze heerlijke avonden (best nog gezellig op het terras) klinkt
'indian summer' toch nog even beter :)
 
 
Deze week heb ik nog heel wat uurtjes op mijn terras doorgebracht en volledig met de hand deze country pop (naar patroon van Atelier Bep) in elkaar gezet.
 
En natuurlijk ook van kleding voorzien.
Het ziet er op het patroon heel simpel uit maar je bent er best wel menig uurtje stil mee.
Maar het is zo leuk om te doen, je ziet gewoon een echt figuurtje tot stand komen van een gewoon lapje stof, heerlijk!
 
 
 
Ze kreeg een plekje in mijn inkomhalletje en meteen ook nog maar dit welkom-quiltje afgewerkt waar ik in het voorjaar al mee van start was gegaan.
Het liep niet helemaal zoals ik het wilde maar ik ben voorlopig tevreden.
De volgende maar weer beter ;)
 

 
Door de vele uurtjes handwerk stonden de huishoudelijke klusjes wel flink op achterstand dus vandaag maar eens flink erin gevlogen.
Wat is het (nog steeds) heerlijk om op een appartement te wonen en gewoon alles op één dag gedaan te krijgen.
Genieten van een gezellig plekje zo aan het begin van een weekend.
 
 
Hier gaan de kaarsjes aan en word er een begin gemaakt aan een nieuw handwerkje!
Heel fijn weekend iedereen,
liefs,
Sezoentje
xxx
 

 


9 opmerkingen:

  1. Op dit moment zit ik nog buiten, maar je merkt dat de kou eerder toeslaat...dus ik vermoed dat ik zo snel naar binnen verkas. Maar ik vind het allang heerlijk dat we overdag nog lekker van het buiten zijn kunnen genieten. Wat is je country pop leuk geworden, Sonja. Vaak zie je aan de buitenkant niet hoeveel tijd het kost om zoiets te maken.

    Ik wens je een fijn weekend. Deze avond ben je zo te zien op de laatste foto in ieder geval al heel sfeervol gestart.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad genieten van de week. Heerlijk zo'n toegift op de zomer.
    Je hebt een mooie pop gemaakt. En ook je quiltje zal mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is die pop mooi geworden en ook je welkoms-quilt vind ik prachtig. Ik hoop dat we nog meer mooie indian-summer-avonden krijgen. Fijn weekend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Wat een mooi popje heb je gemaakt, echt een schatje. Maar je welkomquiltje vind ik ook prachtig en wat hangt dat leuk aan zo'n tak!
    Ik wens je een heerlijk weekend, in je gezellige huis of op je mooie terras... Geniet ervan...
    Liefs,
    Mirja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja ... je country pop is zo gezellig mooi ...
    Ook jullie nest dat zo sfeervol is ingericht ...
    Een plek om graag te zijn ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die pop ziet er geweldig uit Sonja, een echte country meid met die mooie kleertjes aan, helemaal af! En je welkomstquiltje is supermooi, weet niet wat ik eraan zou afkeuren, ik vind het prachtig! Goed dat je nog steeds tevreden bent met de switch naar een appartement. Nu gezellig bij je kaarsje wat handwerken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sonja, de tijd van het jaar is echt gezellig, overdag nog zomer maar de herfst is in aantocht.....heerlijk genieten !!
    Wat een prachtige country pop heb je gemaakt, ze ziet er zooo schattig uit, ik kan me voorstellen dat het heel veel werk was :)
    Ik wens je nog een heel fijn weekend !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superrrrr leuk blijven die poppen Sonja om te maken , ik heb er ook al een paar gemaakt in m'n eigen kleurtjes ! Maar ze passen prachtig bij de aankomende herfst ! En je quiltje ziet er ook al zo gaaf uit ! Heerlijk om het in je huisje weer zo gezellig te maken !

    Fijn weekend , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi, wat is ze leuk je Country pop...

    Liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen