woensdag 29 oktober 2014

Herfstkrans

Oh, ik zie nu dat ik al heel lang geen blogpost meer geplaatst had.
Mijn excuses??
..........geen tijd ;)
Het is echt waar, de dagen vliegen hier gewoon voorbij.
Voor mij is dit ook de drukste periode van het jaar, de aanloop naar de feestdagen.
Mijn ateliertje puilt uit van kerstdecoraties maar ik probeer wel bewust niets in huis te plaatsen,
bang dat ik tegen december alles al beu gezien ben.
Al geef ik toe...........ik geniet van de kerstlichtjes die branden in mijn werkplekje!
Niemand die het ziet :)
 
Voor in mijn winkeltje maakte ik wel nog een mooie herfstkrans.
Het is fijn om even niet alleen met rood-witte stofjes te mogen werken maar een bakje vol herfstkleurtjes ter beschikking te hebben na een avondje vulwerk.
Het is een hele klus maar ik vind het elke keer weer een uitdaging om van een stukje stof een krans te maken die een prachtige decoratie vormt op tafel.
Een mooi stoer windlicht maakt het af ,
's avonds kunnen de kaarsjes aan ,
heerlijk die wintertijd!
 
Fijne avond,
liefs,
Sezoentje
 

 

 


 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Prachtige krans heb je gemaakt. Ziet er allemaal weer erg sfeervol uit. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele fraaie krans geworden, Sonja!

    Fijne avond en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig heb ik je gevonden, het was me even ontgaan dat je hier je nieuwe blog gestart was..dus nu volg ik je hier, gezellig.
    Wat ben je druk geweest en wat leuk om zo een krans te maken!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Zat net afgelopen dagen aan je te denken. Ik was eens even weer kritisch door mijn leeslijst gegaan. Af en toe doe ik dat een keer.
    Leuk he dat de herfst ook zo veel geeft om leuke dingen te maken. Je stoffen krans is mooi.
    Maak je niet te druk voor kerst hoor! Van de herfst genieten is ook fijn.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om op deze manier je stofjes te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk Sonja maar het resultaat mag er zijn het ziet er heel sfeervol uit !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blijf lekker verder genieten van de herfst en kerstsfeer ...
    Een schitterende herfstkrans heb je gefreubeld hoor ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bericht van een nieuw blog had ik gemist, maar ik heb je weer gevonden en toegevoegd aan mijn leeslijst.
    Gezellig. Ik ga even bijlezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat enig, je herfstkrans Sonja! Stiekem nog een heel werk om eerst al die stoffen zakjes te maken, maar
    het resultaat is er ook naar! Ook ik heb je nieuwe blog aan m'n lijst toegevoegd ;-) Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een prachtige herstkrans, zo vrolijk van kleur en toch herfstig, superveel sfeer zo rond het windlicht!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen