maandag 24 november 2014

Instagram

Kennen jullie het? Instagram?
Je kan me volgen als je zin hebt door de volgende link die je ook rechts tussen mijn afbeeldingen vind:
 
 
Door een paar vriendinnen kwam ik er terecht en ik moet zeggen, vind het helemaal geweldig!
Je kan er heel snel foto's opzetten, tekst erbij en dan genieten van de andere instagramfoto's, via je gsm of ipad, super!!
Maar ook daar merk ik toch weer dat het bloggen net ietsje anders is, je kan er meer je verhaal kwijt en lekker bijlezen bij andere bloggers en dat ga ik binnenkort zeker weer doen.
Ik heb heel wat in te halen maar na volgende week word het hier beduidend rustiger en heb ik weer heerlijk meer tijd over voor zulke dingen.
Intussen doe ik flink verder, de laatste loodjes voor de kerstmarktjes worden gelegd.
Vanaf vrijdag stop ik daarmee, dan is het nog wat het is en verder niets meer.
Jullie zien, ja hoor, ik zorg ook voor mezelf en ja hoor, ik geniet!!
Zalig vind ik deze drukte en de 'kerststress',
het brengt me helemaal in de stemming voor de eindejaarsfeesten :)
fijne nieuwe week en dikke dankjewel voor al jullie leuke reacties,
liefs
Sonja-Sezoentje

3 opmerkingen:

  1. Zelf begin ik maar niet aan Instagram, ik vind bloggen nog te leuk en één verslaving is meer dan genoeg hihi. Met dat snelle op fb en instagram heb ik persoonlijk ook niet zoveel. Gelukkig maar dat jij niet afhaakt maar ook hier je posten blijft plaatsen :-). Wel lekker dat voor jou de grootste drukte bijna voorbij is!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het wel, maar gebruik het niet, zit ook op Facebook, maar ook hier maak ik amper gebruik van. Bloggen neemt al veel tijd in beslag
    en nu onze verbouwing thuis ook, maar ik wens jou in elk geval heel veel Instagram-plezier toe!! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het, maar gebruik het zelf ook niet, ook facebook niet, houd me enkel bij bloggen en pinterest. Voor jou nog veel plezier met de kerstmaaksels en marktjes en met instagram!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen