donderdag 20 november 2014

It's christmas time

Ja hoor, ik weet dat die andere heilige man nog niet het huis uit is maar door mijn webwinkeltje slaat het hier plots binnen als een bom: overal zie je kerstmis!
 
 
Heerlijk vind ik het,
al die leuke dingetjes om te maken , voor jezelf , of om iemand cadeau te geven, de ideeën blijven maar komen en er zitten natuurlijk weer veel te weinig uren in een dag voor mij.
 
 
Ik heb dan ook een deadline om te halen want volgende week zondag is de eerste kerstmarkt.
Samen met een dertigtal andere creatievelingen ,
 variërend van natuurprodrukten, toe riet vlechten, juwelen, keramiek, kerstkaartjes, bloemschikken, noem maar op'
 sta ik dan op de Luysmolen te Bocholt, het adres is Luysmolenweg 2 -3950 Bocholt
Je kan er een heerlijk jenerverke drinken en al helemaal genieten van de kerstsfeer
 


 

Dit word een druk weekend in mijn atelier, er staan heel veel bezoekjes ingepland, heerlijk vind ik dat.
Maandag ook nog en dinsdag begin ik in te pakken, zoals jullie zien is het best veel.
 


In de woonkamer maak ik een soort van 'proefopstelling' voor ik inpak en natuurlijk maak ik dan weer nieuwe foto's voor jullie maar eigenlijk moet je gewoon volgende zondag lekker gezellig komen meeproeven van de sfeer op de Luysmolen.


 
Fijn weekend,
Sonja-Sezoentje


9 opmerkingen:

  1. Dit wordt een heerlijk gezellige kerstmarkt ...
    Rond struinen en genieten van al het moois ...
    Ik wens iedereen een fijne dag van ...
    Maak er een top dagje van ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat ziet het er weer geweldig uit. Ik vind die keuken-theepot helemaal geweldig. Ik wens je alvast veel succes met inpakken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, al die dingetjes om het huis gezellig te maken! Heel veel plezier, (en ook een beetjes sterkte..) met inpakken.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal weer superleuk uit Sonja! Je hebt echt je best weer gedaan en ik kan best geloven dat de ideeën blijven komen en je te weinig uren hebt. Heel veel succes daar in De Luysmolen, ik zal er helaas niet naartoe kunnen komen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is raar voor te stellen dat het al weer bijna kerst is, wat vliegt een jaar !! Maar het ziet er bij jou
    al super gezellig uit zeg !! Heel veel succes met de verkoop het zal best een geslaagde dag worden !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel mooie dingen gemaakt! Dat wordt vast een hele mooie markt!
    Veel succes bij het inpakken en de voorbereidingen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja,
    Ik wens je heel veel plezier de komende tijd...
    En voor nu een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met de voorbereidingen, gelukkig geniet je er ondanks alle drukte ook van!

    Fijn weekend Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige dingen, vooral de theepotten vind ik erg leuk geworden.
    Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen