maandag 3 november 2014

Sinterklaas kapoentje

Hier in Bree komt de Sint op 8 november aan .
Tijd dus om een hoekje in huis te decoreren om hem welkom te heten :)
Ik maakte van mooie rode landelijke stofjes snoepzakken met een handgeborduurde tekst erop .
Sinterklaas kapoentje vind ik zelf leuk om cadeau te geven aan bv een kleinkind,
vullen met een snoepje of iets leuks en zo heb je meteen een mooie verpakking op pakjesavond.

 
Gelukkig staan alle foto's intussen op mijn webwinkeltje want tja,
het was heeeeeeeel moeilijk om van al dat lekkers af te blijven.
 

 
Intussen zijn in mijn ateliertje de kerstvoorbereidingen in volle gang.
Ook dit jaar neemt Atelier Sezoentje opnieuw deel aan de Winterfair op de Luysmolen in Bocholt die zal plaatsvinden op 30 november aanstaande.
 

 Alle info vind je op mijn facebookpagina waar je ook alle voorbereidingen kan meevolgen:
 


Ik neem nog een pepernootje en ga nog een uurtje verder in mijn ateliertje,
fijne avond iedereen,
Sezoentje

7 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke zakjes, heel mooi gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je die zakjes maakt voor sint, ze zijn erg leuk geworden met die geborduurde tekst erop!
    Het ziet er feestelijk uit.
    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn díe leuk Sonja! Hoop dat jullie in België gewoon Sinterklaas kunnen blijven vieren, want hier in Nederland doen
    ze er ieder jaar erg moeilijk over... zo zonde, want het heeft toch niets met racisme te maken? Het is zo'n mooi kinderfeest!
    Jij bent er in elk geval klaar voor, voor dit leuke feest en ik ben weg van jouw creaties! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Wat leuk allemaal en het staat zo gezellig...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal, echt een feestje hoor..
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinterklaas is een gezellige tijd ...
    Leuke en mooie snoepzakjes heb je gemaakt ...
    Jammer dat de Luysmolen een beetje veraf is ...
    Ik zou het er super vinden om te snuisteren tussen al dat moois ...
    Fijne dinsdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sinterklaas blijf ik zelf ook nog altijd leuk vinden, cadeautjes zoeken en verstoppen en dan de gezichten als je ze uitdeelt, geweldig!
    Je hebt echt wel hele leuke zakjes gemaakt, een tof idee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen