zaterdag 13 december 2014

Atellen naar kerstmis

Voor mijn gevoel is het aftellen naar kerst nu echt begonnen.
Nog 12 dagen dus dat zijn al geen weken meer :)
 
 
Morgen is mijn laatste kerstmarktje,
net de auto weer ingeladen en de voorraad is flink aan het minderen.
Uiteraard was dat ook de bedoeling want vanaf vrijdag sluit mijn webwinkeltje zijn deuren voor dit jaar vanwege onze kerstvakantie.
Manlief is heerlijk veertien (verdiende)dagen vrij en ik doe met hem mee!
 
 
Intussen is in huis ook de kerssfeer aanwezig.
Heerlijk om in deze donkere dagen al die mooie lichtjes in huis te zien.
Ik weet nu al zeker dat ik ze na de feestdagen heel hard ga missen :)
 
 
Ook het terras een beetje gezellig gemaakt want ook daar kijk ik tenslotte de hele dag op en we hebben hier zelfs vogeltjes die elke dag komen snoepen van de rode besjes en uit de mok met vogelzaadjes , gekregen van een heel lieve vriendin xxx
 
 
Nu nog even genieten van mijn vrije zaterdag, en morgen met veel plezier naar de kerstmarkt.
Hopelijk keert vanaf volgende week de rust een beetje terug zodat ik tijd ga vinden om heerlijke kerstkoekjes te bakken :)
 
 
Geniet van jullie weekend,
liefs,
Sonja-Sezoentje
 

 


8 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel gezellig uit hoor Sonja. De lichtjes laat ik hier ook altijd zo lang mogelijk liggen en heerlijk de kaarsjes aan...Veel succes morgen op je kerstmarkt maar dat zal best goedkomen denk ik zo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk gezellige en winterse kerstsfeer bij jouw thuis ...
    Geniet er met volle teugen van ... doe ik ook ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk dat jullie straks 2 weekjes vrij zijn, en welverdiend ook want jullie hebben er hard voor gewerkt...
    Heerlijk is het ook dat je spulletjes zo goed verkopen op de kerstmarktjes...
    De sfeer is bij jullie in huis ook fantastisch... zo gezellig staat dat allemaal...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs, Mirjam

    p.s. in je titel van vandaag ontbreekt een letter...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kerstsfeer daar bij jou in huis, zelfs buiten op het terras, prachtig! Veel succes morgen op de kerstmarkt en dan 2 welverdiende weekjes vakantie. Geniet ervan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met de laatste fair van dit jaar, ik hoop dat het een gezellige dag wordt met enthousiaste bezoekers. Na die tijd genieten van jullie welverdiende rust.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Sonja, je bent een echte sfeer-proever en -brenger. Het ziet er allemaal even gezellig uit. Heerlijk om een vakantie in het vooruitzicht te hebben.. Geniet ervan...
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier bij je laatste markt. En natuurlijk genieten van je rust. Die is verdiend! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig sfeertje thuis, geniet ervan Sonja! En heel veel succes met de winter fair! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen