dinsdag 2 december 2014

Kerstmarkt op de Luysmolen

Zoals beloofd heb ik foto's gemaakt van de kerstmarkt afgelopen zondag bij de Luysmolen.
Vorige week heb ik thuis een soort van proefopstelling gemaakt zodat ik vrij snel mijn tafels in orde zou hebben.
Nu we geen ruimte meer op overschot hebben gebeurde dit midden in de woonkamer en tja, het zag er wel even als een écht winkeltje uit :)
 



Het was heel veel werk om alles weer in te pakken en hier in mijn ateliertje weer een plekje te geven maar ook dat is gelukt.
Nu even op adem komen en een beetje genieten , morgen ga ik eens ons eigen huisje in de kerstsfeer brengen :)


Dit was het oude hutje bij de molen waar de kerstspulletjes wel heel mooi tot hun recht kwamen .
Leek wel een kerststalletje :)
 


 

 
Gelukkig keert nu de rust een beetje terug want het waren wel heel intensieve dagen maar de vele bezoekers, leuke en lieve reacties en de geweldige fair maakten het zéker de moeite waard!
 
 
Nu ga ik lekker bankhangen en bijlezen hier in blogland,
fijne avond,
Sezoentje


5 opmerkingen:

  1. Dit zag er zo'n gezellige kerst fair uit ...
    Maar wat wil je met al die mooie spulletjes uit je atelier ...
    Jammer dat ik aan de andere kant van het land woon ...
    Fijne avond nog ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi lieve Sonja,

    Had het weleens bij jullie thuis willen zien, je eigen winkeltje
    midden in de kamer dat likt me een leuke gewaarwording.
    Prachtig al die spulletjes en zo mooi en warm van kleur allemaal.

    Mooi ook hoe je kraampje erbij stond, een heerlijke sfeer zo te zien.

    Succes meis met het versieren van jullie huisje, weer een fijne
    huiselijke periode die aanbreekt......

    Liefsssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er echt gezellig uit, net wat je zegt, precies een kerststalletje! En wat een leuke spulletjes heb jij toch altijd, echt de moeite! Als je wat korterbij zou wonen kwam ik vast vaak bij je langs. En je kan het ook altijd zo mooi etaleren dat alles goed tot zijn recht komt, je hebt er echt oog en aanleg voor. Veel plezier met het versieren en het bankhangen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezelligheid ten top! En nu maar lekker thuis gaan genieten en bijkomen..
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je het goed en gezellig hebt gehad op de winterfair!
    En nu even rustig na genieten!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen