maandag 8 december 2014

Mijn bakhuisje

Voor mijn winkeltje werd er gebakken, veel gebakken , vooral cake, maar dan niet om op te eten maar gemaakt van zoutdeeg.
Deze vormen een prachtige decoratie op tafel of bijzettafel.
Maar ook voor de komende feestdagen heb je op deze manier een snelle decoratie op tafel, mooi met een paar samen onder een grote glasstolp of enkele stolpjes met kleine cakejes erin.
Je kan er echt alle kanten mee uit!
 
In mijn winkeltje heb ik ze in een apart kamertje gezet omdat er nog meer bakspulletjes maar ook leuke koffie en thee-dingetjes gaan bijkomen.
Ik bedacht hiervoor de rubriek ' Bakhuisje' omdat het anders in mijn keukentje te druk gaat worden en dat is om te webwinkelen niet zo leuk.
Er moet een beetje overzicht blijven.
 
 
Komen jullie eens kijken wat er zoal gebakken werd?
 
 
Intussen gaat het met mijn staartbeentje gelukkig beter.
Dankjewel voor alle beterschapswensen, jullie hadden gelijk hoor, van zo lange dagen word je wel heel erg moe.
Ik begin het nu echt wel te voelen, het is nu midden in de nacht en ik kan gewoon niet liggen.
Gelukkig is dit al een beetje een rustiger week en lukt het wel om overdag op de bank een beetje te rusten.
 
 
Overdag maak ik maar verder spulletjes voor mijn laatste kerstmarktje, die is nu aanstaande zondag in het rusthuis, campus Gerkenberg te Bree,
geen grote markt maar wel altijd gezellig!
 
Fijne dinsdag iedereen,
liefs,
Sezoentje
 

 

 
 

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat het wat beter gaat met je! Je bakhuisje ziet er erg leuk uit! Ik vind die cakes echt geweldig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je 'BAKHUISJE' is een heel leuk idee ...
    Zo leuk om te snuisteren in deze gebakjes ...
    Zou je er zo eentje kunnen opeten ... gezellig ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk zeg! Hopelijk ga je er een heleboel verkopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vindt ze prachtig Sonja! Beterschap met je stuitje, en veel succes met de verkoop! Ik hoop dat ze als warme broodjes gaan!!!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig ziet dit eruit Sonja! Echt om van te genieten! Wens je veel sterkte en beterschap, misschien kun je zo'n speciaal kussen
    nemen om wat prettiger te liggen (dat het je wat ontlast?) Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn geweldig leuk!
    Ik wens je heel veel beterschap en veel succes op de markt!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan de cakejes zal het niet liggen , ziet er prachtig uit allemaal ! Veel succes !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De cakejes zien er weer prachtig uit hoor! Jouw talent is onuitputtelijk geloof ik en aan inspiratie ook geen gebrek of ligt dat aan de slapeloze nachten? Gelukkig is het al wat beter en hopelijk ben je er snel helemaal vanaf. Nog veel succes zaterdag op de markt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen