donderdag 4 december 2014

Ongeluk zit in een klein hoekje ...

Tja, dat zeggen ze zo toch en het blijkt ook nog te kloppen....helaas.
Met het opruimen van de kerstmarkt hurkte ik door mijn knieën om iets op te rapen en ging op een ijzer zitten wat uitstak ,
niet gezien, het deed even helse pijn en toen ging het weer.
Tot maandagmorgen...........ik dacht eerst dat de pijn kwam van het langdurig sta.an tot ik terugdacht aan dat moment,
tja, elke dag een beetje meer pijn,
dus vandaag toch maar even naar het huisartsencentrum, even een foto genomen en ja hoor,
mijn staartbeentje gebarsten.
Hier ga ik nog een paar weken zoet mee zijn vrees ik.
 
 
Aan tafel zitten (op een speciaal zitje) en lopen gaat prima maar liggen is een ramp dus van slapen komt niets in huis.
Gevolg is dat ik al de hele week om vijf uur in de ochtend aan tafel zit met een handwerkje,
tja, er zijn ergere dingen denk ik dan maar.
Dit is de ideale gelegenheid om eens alle onafgewerkte borduurtjes onder handen te nemen.
 
Tja, wie zei het ook weer?
Elk nadeel heb z'n voordeel :)
Fijne avond,
Sonja-Sezoentje
 

 

11 opmerkingen:

  1. Ach Sonja toch, meis wat een pech hebben is dit.
    Dat zal zeker heel pijnlijk zijn en niet 1 2 3 over.

    Elk nadeel heeft z'n voordeel, moest even glimlachen toen ik het las
    maar inderdaad alle half af werkjes komen zo op deze manier
    wel klaar

    Doe maar rustig aan hoor, en hoop dat het slapen snel wat
    beter zal gaan want dit is heel vervelend voor je.
    STERKTE gewenst.........

    En ondanks alles toch een fijn weekend gewenst,

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh...dat is een hele vervelende plek om iets gebroken te hebben. Mijn man kreeg daar jaren geleden een trap van zijn oudere broer, dat was absoluut bedoeld als een grapje maar hij heeft er heel lang last van gehad. Ik hoop dat het herstel bij jou voorspoedig verloopt en dat het slapen snel beter gaat, want die korte nachten gaan je anders ongetwijfeld een keer opbreken. Beterschap, Sonja!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Wat vervelend en pijnlijk zeg, en daar ben je inderdaad nog wel even zoet mee. Ja ook ik moets lachen bij jouw tekst; elk nadeel heeft z'n voordeel, want zo op die vroege ochtenden kun je wel een heleboel werk verzetten. Maar het is natuurlijk niet goed dat je nu zoveel slaap mist... Ik hoop dat de pijn sneller verdwenen zal zijn dan je denkt... En dat het snel weer genezen zal zijn...
    Ik wens je een heel fijne sintviering en een rustig-aan weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah meis, het zit je niet mee. Dit is nou niet het fijnste wat je kan overkomen. Ik hoop dat het snel beter gaat met je! Je borduurtjes zijn wel weer prachtig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pech, je zult toch ook af en toe moeten slapen. Hopelijk knap je snel weer op. Maar gelukkig hoef je je niet te vervelen,
    dat scheelt dan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerst en vooral wens ik je veel beterschap toe ...
    Gelukkig dat je het onaangename kan koppelen met iets leuk ...
    Ik wens je een fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was Johan Cruijff, .....maar dat wist je vast wel ;-)))
    Wel heel vervelend, dat dit gebeurd is. En dat je er nog zo lang last van kunt hebben. Ik hoop dat het gauw wat beter gaat.
    Maar zoals altijd sta je er weer positief in,
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,
    Dat is inderdaad even pech! En je maakt nu wel mooie borduurtjes af, maar ik hoop ook dat je weer gaat slapen, want dat breekt je op een moment wel op.
    Ik heb het ook een tijd gehad en dan ging ik spelletjes doen of wat op de computer rommelen. Maar uiteindelijk breekt het je op.
    Dus ik hoop dat je spoedig doorslaapt.
    Maar je borduurtjes zijn weel mooi!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat is pech hebben! En dat kan een hele tijd pijn doen, heb dit ooit gehad door te vallen, weinig aan te doen, maar pijnlijk. En je koppelt het aangename toch nog aan het pijnlijke, goed zo! Mooie borduurtjes maakte je al, hier gaan er zeker nog van volgen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja, oeff, dat klinkt pijnlijk. Ik hoop toch voor je dat je ook overdag af en toe dan een dutje kan doen want dat hou je niet vol hoor. Je borduurtjes zijn schattig en je kerstspulletjes in je post hieronder zagen er ook weer supergezellig uit. Beterschap...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach Sonja, nee toch... da's balen en lijkt me zeer pijnlijk voor je... Hopelijk kun je straks tegen de Kerst toch weer beter vooruit! Doe rustig aan, je hebt maar één gezondheid! Beterschap meis! En bedankt voor het laten zien van je mooie creaties, ze zien er supergaaf uit! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen