woensdag 14 januari 2015

Hexagonbloemetjes


 Brrrr, wat is het hier koud in het Belgische Limburg.
Daarnet door de hagel gefietst maar nu weer heerlijk warm binnen

Ik maak geen plannen voor vandaag, neem voor mezelf gewoon een 'bewust' dagje vrijaf.


De afgelopen dagen waren te druk met vanalles en nog wat en dan komt mijn vriendje :( 'fibromyalgie,
Ook weer om het hoekje kijken, dus....
gezellig kaarsje aan, voztjes omhoog en verder puzzelen met mijn hexagonnetjes.
Fijne woensdag,
Sezoentje

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Ja, doe jij maar eens een dagje lekker rustig aan ja. Dat is goed voor je. Voor je het weet lig je anders weer hele delen van de dag verplicht op de bank...
    Je hexagonnetjes zijn super. Leuk is het dat ik nu ook weet hoe die te maken. Ik heb me voorgenomen om die ook zo nu en dan te maken, van de stofjes die ik in het Museum in Spakenburg meenam. Dan wordt dat vanzelf een keer een mooi quiltje...
    Ik wens je een heerlijke, rustige dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sonja, bah, door de hagel fietsen! Dan ben je dubbel zo blij om weer thuis te zijn, lekker warm en knus!
    Wat een leuke hexagons ben je aan het maken, het zijn net kleine bloemetjes als je ze zo apart van elkaar ziet.
    Doe kalm aan, liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe maar lekker rustig aan hoor, gezellig met een mooi werkje op de bank. Heb zelf ook fibromyalgie dus ik weet precies hoe je je voelt. In de winter is het bij mij erger dan in de zomer dus laat die kou maar weer gauw voorbij zijn. Vind je hexagonnetjes er al heel mooi uit zien, mooie kleurtjes ook.
    Liefs, Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen