maandag 26 januari 2015

Lentekriebels

Door de webwinkel krijg ik dit jaar wel heel vroeg lentekriebels, er komen nu al zo mooie spulletjes binnen.
Doordat de webwinkel op zijn kop gaat volgt ook al snel de rest van de woning want hier en daar blijft er wel eens iets van die mooie spullen aan mijn handen plakken en tja...die moeten een mooi plekje krijgen.


Het kastje in de keuken nog maar eens leeg gemazkt en mooi glaswerk bij elkaar gezet.
Een paar taarten van zoutdeeg erop want die staan zo super gezellig.
Het kaarsje aan en dit hoekje is wat mij betreft helemaal goed.
Op naar de volgende met af en toe een haakpauze tussendoor ;)


Fijne week verder,
Liefs,
Sezoentje

7 opmerkingen:

  1. Hou ze maar vast, die lentekriebels, Sonja!
    En veel succes met de winkel!

    Liefs,Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je lentekriebels ...
    Want het wordt weer een beetje kouder ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dit vrolijk, Sonja. Van mij mag het voorjaar komen hoor ;-).

    Fijne avond. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat heel erg gezellig. Heel even dacht ik: "hoe kan ze nu nog bij de kraan komen?" Maar toen zag ik dat hij ook achter je aanrecht kan langslopen. hihi
    En wat ga je hard met je vierkantjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er super gezellig bij jou uit Sonja !! Wat leuk dat je ook die mooie lap gaat borduren !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid bij jou, krijg zin om hier ook het één en ander te veranderen, gauw aan de slag dan maar.
    Wens je een fijne dag, liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sonja..♥
    Prachtige kleuren♥ en heel gezellig bij jou♥ nu..;)
    Ja de lente♥ kriebels heb ik ook af en toe maar zo te zien brr word het weer koud in het weekend met sneeuw♥..;)
    Ach wij proberen te genieten van elke dag hé Sonja♥.. mijn hoofd loopt over van creatieve plannetjes hihi..;)
    Liefs♥ en fijn gezellig weekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen