zaterdag 3 januari 2015

Nieuw

Allereerst wens ik iedereen het allerbeste toe in dit nieuwe jaar.
Dat al jullie wensen mogen uitkomen maar vooral dat je voldoende tijd hebt om stil te staan bij de mooie dingen die aan je voorbij komen.

Hier genieten we volop van de laatste vrije dagen, het was een heerlijke periode , genoten van de rust en van elkaar.



Intussen is de kerst weeral opgeruimd,
het nieuwe jaar geeft mij altijd 'opruimzin'



Alles heeft zijn plekje weer gevonden, ons huisje weer opgeruimd en proper en in mijn mandje nieuwe lapjes van de mooie serie 'patchwork garden'


Meer heb ik niet nodig :)
Fijn weekend verder, 
Liefs, Sezoentje

7 opmerkingen:

  1. Voor jou ook alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar, Sonja. Dat het je maar veel creativiteit en gezondheid mag brengen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Voor jou en je man ook een mooi en goed 2015!
    Ik hoop dat je weer de ruimte mag hebben om lekker creativiteit te zijn.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jullie het allerbeste voor het nieuwe jaar. Jij hebt al flink gewerkt, hier staat kerst nog tot volgende week vrees ik, dan heb ik weer een paar dagen vrij om op te ruimen. En je lapjes liggen al klaar lees ik, je begint al met creatief zijn, da's een goed begin!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Ik wens jou en je man ook een heel mooi, gezellig, gezond en creatief 2015!
    geniet van alles wat op je pad komt....
    Fijne zondag,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou Sonja al het goeds voor 2015, met heel veel gezondheid !!Hier is de vakantie ook voorbij en we pakken de draad weer op !

    Fijne zondag, lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen Sonja, maak er een mooi jaar van.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gelukkig, gezond en creatief 2015! Fijn om hier weer te kunnen genieten van je creativiteit.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen