donderdag 8 januari 2015

Regenweer

Heerlijk om op een dag als vandaag, als de regen met bakken uit de lucht valt, niet erdoor te moeten.
Morgen moeten er weer pakjes de deur uit en tja, dat gebeurt op de fiets, regen of geen regen, maar...dat zijn zorgen voor later.





 Vandaag geniet ik van mijn huisje, weer heerlijk bezig geweest met nieuwe hoekjes te maken.

Een paar uurtjes in mijn hobbykamertje bezig geweest met nieuwe spulletjes te maken.

En...
verse groenten gesneden voor een heerlijk soepje.
Mijn redmiddel om de feestkilootjes te lijf te gaan ;)

Fijne avond iedereen,
hopelijk zitten jullie ook lekker warm in huis!
Liefs, 
Sezoentje


10 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja ...
    Ik ruik je lekker soepje tot hier ... heerlijk ...
    Gezellige sfeerhoekjes heb je getoverd ...
    Nog een liefdevol, gezond & creatief 2015 ...
    Fijne avond ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Ja hoor, ik zit hier ook lekker warm in huis, gelukkig wel, maar ik moest er vandaag toch nog even door, door de regen... nou ja, is niet anders dan...
    Maar nu lekker even achter de pc en straks weer even een randje borduren of wat haken, of anders een jurkje in elkaar zetten voor een schattig meisje van nog geen twee jaar... oh zo leuk... dus ik hou me ook lekker bezig hoor... komt helemaal goed.
    Eet lekker van je soep en geniet van je nieuwe hoekjes...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanmorgen heb ik met het wandelgroepje toch nog een uur "met stokken" gelopen. Drijfnat, maar toch voldaan thuisgekomen.
    Vanavond nog zwemmen..... dus dat lekker in huis zitten is er vandaag even niet bij. Morgen dan maar! Toevallig hebben wij ook (bruine-bonen)soep op.
    Heel leuk hoekje heb je weer gemaakt. Hopelijk is het morgen droog als je de pakjes wegbrengt.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanmiddag vond ik het onder mijn plu niet eens zo erg om buiten te lopen, het werd door de plu een frisse maar toch ook droge neus ;-). Lekker zo'n bakkie soep!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja, inderdaad ècht weer om binnen te blijven. Ik heb sinds nieuwjaarsdag een flinke griep maar iedere dag gaat het een stukje beter en ben ik weer wat meer aan het rommelen. Gezellige hoekjes heb je gemaakt en soep gaat er met dit weer heel goed in...lekker gloeiend heet...mmmm.
    Geniet ze, hihi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een weer was het hè Sonja, zelfs ons hondje wilde niet naar buiten. Even snel plassen en weer gezellig naast me op de bank.Maar heerlijk weer voor een lekker pannetje soep en voor mij met een nieuw borduurtje op schoot.
    Fijn weekend, liefs Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie hoekjes heb je weer gemaakt.
    Ja, het lijkt op dit moment meer een beetje herfst. Maar onder de paraplu wil het nog wel. Het is niet heel koud.
    En dat pannetje soep lijkt goed!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja, goed idee zo'n lekkere pan verse soep, en je hoekjes zijn zo lief.
    Fijn weekend
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, lekker knus en warm thuis en freubelen als de wind om je huis waait vind ik supergezellig en heel plezant! Jij deed ook weer je best met leuke hoekjes te maken (ik denk dat jij ongelooflijk veel spullen hebt) en soep is altijd lekker!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen