vrijdag 23 januari 2015

Vierkantjes haken

In mijn mandje liggen oude en nieuwe bolletjes haakkatoen.
Mooie vintage kleuren van DMC


Zo bij elkaar zag ik er wel een mooie plaid in voor het voorjaar.
Het mooie tijdschrift 'Landidee' viel in de bus met een artikel in over vierkantjes haken,
tja....toeval bestaat niet.

Mijn quiltlapjes gaan weer even de kast in en ik ga dit weekend aan de haak :)
Wel oppassen dat er niet teveel projectjes in de kast belanden maar dat probleem' kom ik vaker op andere blogs ook al tegen.
Het is ook al geen ramp ;)
Fijn weekend,
liefs, Sezoentje
xxx

13 opmerkingen:

  1. Warme en gezellige kleurtjes in je mandje hoor ...
    Dit worden beslist mooie vierkantjes ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, ik ben benieuwd naar het resultaat! Af en toe ook pauzeren hè, anders krijg je vierkante oogjes hihi.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wol in mooie kleuren, veel plezier met het haken.
    Liefs en een fijn weekend
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren en mooi garen, Sonja!
    Het is heel verslavend hoor!
    Echte handwerkers schijnen dat te kunnen, met drie dingen tegelijk bezig zijn. Ik hield mij altijd aan één ding tegelijk.
    Ik wens je er heel veel plezier mee!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Sonja als ik jou mandje zo bekijk. Prachtige zachte
    kleurtjes en ik heb ook al een mooi plaid voor ogen.
    Dat gaat zeker heerlijk haken worden dit weekend.

    En heel herkenbaar hoor, verschillende werkje onderhanden te hebben,
    het is ook allemaal zo leuk om te doen. En de ene dag heb je
    meer zin in dit en de andere in dat, gewoon lekker bezig zijn waarin
    je de meeste positieve kriebeltjes van krijgt, hahaha.

    Succes meis en ik ben heel benieuwd hoe dat er
    allemaal uit komt te zien.

    Geniet van een heel fijn weekend,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk deken is nooit weg, veel plezier ermee en we helpen je wel herinneren dat er nog meer is dan haken. Fijn weekend Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook dat probleem van teveel projectjes 'eventjes' in de kast gelegd... En dan de volgende en dan de volgende...
    Ach jee, ik ben echt met teveel tegelijk bezig nu...
    Jouw vierkantjes zullen prachtig worden Sonja,
    Fijn weekend, liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat garen ken ik het is heel erg mooi in die kleuren ! Ik hou het voorlopig bij borduren.......anders weet ik het wel ;)

    Fijn weekend , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleurtjes Sonja, dit gaat heel mooi worden. Hier is het niet anders met de vele projecten. Het is ook allemaal te leuk.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi variatie aan kleurtjes heb je daar Sonja! Echt heel mooi bij elkaar passend voor een deken en wat een toeval dat er dan net eentje in het blad verschijnt. Perfect toch! En meteen aan de slag, zo doe ik het ook meestal en de rest in de kast, da's toch geen probleem? Dat komt er toch wel weer eens uit en wordt dan vast wel afgemaakt. Ik startte het jaar met voornemens om dingen af te maken tussendoor uit "de kasten" (ja meervoud) en tot nu toe lukt me dat nog, heb toch al wat projectjes afgewerkt. Haak maar lekker door en we zien het resultaat wel op je blog.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je volger geworden bent op mijn blog en natuurlijk word ik dat ook gelijk bij jou want ik zie hier toch leuke dingen!!!! Die foto's rechts is dat bij jou thuis? Ziet er zó gezellig uit... helemaal mijn smaak!
    Je katoen is trouwens prachtig. Mooi in die vintage kleurtjes. En wat maakt het uit dat je weer wat nieuws begint.... je moest eens weten hoeveel ik al heb liggen hier. ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat ik geen antwoord kan geven op jouw reacties die ik via mijn mail binnenkrijg, maar dan maar zo. :-)
    Geweldig zo'n winkeltje! Ik vind het ook zo heerlijk om lekker te rommelen in mijn huis en mijn spulletjes te verplaatsen en te veranderen. Nou ik heb je in mijn favorietenlijstje staan dus ik zal geen bericht meer missen hoor.
    Trouwens... hoe maak jij zo'n 'geschilderd' wit randje om je foto's? Ik deed dat vroeger ook, maar ik weet toch niet meer hoe dat moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superrrr... bedankt! Het programma is opgeslagen en ik ga er morgen lekker mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen