woensdag 4 februari 2015

Afscheid

Afgelopen maandag stierf mijn tante na een strijd van tien maanden tegen borstkanker.
Voor haar wellicht een lange periode maar voor diegenen die achterblijven ging dit veel te snel.
We nemen zaterdag afscheid van haar.


Deze dagen ben ik weinig actief hier,
ik probeer mijn lieve mama zoveel mogelijk te steunen en gewoon even rustig aan te doen.
Wil jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes en ga snel mijn mails beantwoorden,
maar niet meer vandaag.....
vandaag duik ik lekker vroeg mijn bedje in.
Fijne avond
xxx
Sezoentje

11 opmerkingen:

  1. Mijn welgemeende condoleances in verband met het overlijden van je tante en veel sterkte gewenst voor allen die haar dierbaar zijn.

    De woorden in de bijgevoegde foto vind ik prachtig, Sonja. Ik wens jullie alle kracht toe om dit verlies te verwerken.

    Een warme groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat spijt me dat te moeten lezen dat je tante al overleden is Sonja. Mijn deelneming in deze moeilijke tijd want ze was je dierbaar merkten we, dus heel veel sterkte voor iedereen die haar zal missen. Mooie tekst plaatste je erbij. Nog heel veel moed om dit lege plaatsje toch weer in te vullen met positieve herinneringen aan haar.
    Liefs, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdrietig bericht. Graag wil ik jullie heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte lieve Sonja ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte, neem je tijd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Sonja, hoe verdrietig.... Ik wens je heel veel sterkte lieverd...
    Knuffel van Mirjam
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stekte gewenst ook voor je moeder...

    xx
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte lieve Sonja, ook voor je moeder en de rest van de familie.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat verdrietig Sonja, heel veel sterkte lieverd.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel sterkte lieverd in deze moeilijke tijden,
    ook voor je moeder en alle familieleden.
    Het is allemaal zo onwerkelijk.......

    Veel liefs, en ik denk aan je.....
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieverd♥ sterkte en kracht..en dit is zo heftig om te lezen..:(
    Lieve♥ Knuffel Gaby..X

    BeantwoordenVerwijderen