dinsdag 17 februari 2015

Lentekriebels

De lentekriebels komen flink opzetten hier!
Ben begonnen met het uitruimen van een paar kastjes en was plots niet meer te houden,
alles gaat van zijn plek, kasten worden uitgeladen , uitgesopt en weer ingeladen,
tja..........lentekriebels!!


De kast waar de kantjes, knoopjes en oude klossen in zaten is helemaal leeggemaakt en uitgesopt.
Hier komt mijn serviesgoed opnieuw in te staan ,net als in ons oude huis want mijn keukenkasten puilen helemaal uit.


De meeste klosjes en kantjes heb ik in de inkomhal in het letterbak-hart een plekje gegeven.
Zo zie je meteen dat je in een ateliertje terecht bent gekomen bedacht ik :)


De rest staat op de oude meidenkast aan de andere kant van de muur.
Voorlopig helemaal naar mijn zin.


Deze meidenkast heb ik vandaag ook leeggemaakt, ze stak ook nog vol met stofjes, kantjes, pfffffffffff, heeeeeeeeeeel veel rommeltjes.
Die zitten nu in bakken,
de energie was plots helemaal op!


Maar morgen is weer een nieuwe dag en dan ga ik gewoon verder met soppen en sorteren en ....foto's maken :)
Fijne avond
liefs
xxx
Sezoentje

4 opmerkingen:

  1. Zo'n opruim- en sopbeurt is helemaal niet verkeerd, vaak ruimt het lekker op. Morgen weer verder met deze klus ;-).

    Fijne avond. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het gezellig gemaakt! Heel erg mooi met al die kantjes samen met de vintage foto's.
    Fijn dat de lente eraan komt hé? Jij hebt dus ook dat je je gelijk veel energieker voelt. Ben jij ook zo gek op servies? Ik hou daar ook zo van. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kast Sonja, in die eerste foto. Heerlijk verweerd...
    En bovenop al die prachtige spulletjes... wat een mooi gezicht zo...
    Je bent goed bezig geweest hoor, en lekker geruimd...
    Je hebt gelijk, morgen weer een dag....
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt duidelijk last van lentekriebels, ik helemaal niet, ik ben echt nog in wintermood, rustig handwerken en enkel de nodig klusjes in huis doen. Je hebt al flink opgeruimd, het ziet er goed uit, doe zo voort!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen