zondag 22 februari 2015

Opgeruimd staat netjes


Dit kastje zag er voor ik begon op te ruimen heel wat minder netjes uit.
Ik heb maar bewust geen foto gemaakt :)


Het staat in de woonkamer dus er word altijd vanalles bij gefrommeld, iets wat natuurlijk helemaal niet fijn meer 'werkt' want zo weet je op een gegeven moment nog niet meer wat je hebt.



Dat overzicht is er gelukkig weer wel.
Oud linnen en kant is een zwak van me, ik vind het zalig om mee te werken.



Met opruimen kwam ik zoveel tegen waar ik nog plannen mee had dus ook voor de inspiratie werkt opruimen heel motiverend.
Morgen ga ik gewoon verder,
mijn ateliertje staat ook nog op mijn agenda.



Vandaag doe ik het verder rustig aan,
alle haakkatoen is verwerkt tot heel veel vierkantjes waar ik nog alle draadjes van moet instoppen en dan kan ik aan elkaar beginnen zetten.
Gelukkig is de zondag nog lang ,
Liefs,
Sezoentje


8 opmerkingen:

  1. Ja, kastjes moet je zo af en toe eens leeghalen en opnieuw inrichten. Dan weet je wat je nog hebt of wat weg kan en vaak vind je ook nog wel een verrassing van iets dat je niet meer weet dat je het nog had.
    Jij bent weer netjes opgeruimd, Sonja!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er weer strak uit, Sonja. Tijdens een opruimbeurt kan er inderdaad verrassend veel tevoorschijn komen. Dus voorlopig heb je weer projecten genoeg ;-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig jaloers makend kastje. Dit wil toch iedereen hebben?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk werkt dat opruimen , zowel in je hoofd als voor het zicht zeg ik altijd maar ! Het ziet er nu prachtig overzichtelijk uit , alhoewel ik er wel even tussen zou willen rommelen hihihi !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,
    Dat staat niet alleen netjes, maar ook nog eens heeeeeel erg mooi...
    Wat een prachtige spullen heb je daar in die kast, zulk mooi oud band en kant... geweldig...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je opruimwoede blijft maar doorgaan, je hebt er zin in en boekt heeel veel resultaat, ik moet je bewonderen! Je hebt wel veel mooie spulletjes bij elkaar in je kast.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig resultaat krijg je als je alles weer netjes op orde hebt hè Sonja? Je kast ziet er tip top uit en wat heb je er toch mooie, fijne spulletjes in liggen, heel gaaf! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat dat prachtig dat oude linnen met dat kant. Met al die mooie dingen is opruimen toch eigenlijk helemaal zo erg nog niet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen