donderdag 5 maart 2015

Antoinette

Een tijdje terug zag ik op het mooie blog van Jeanet, genaamd 'brocante toys and broderie'
de prachtige merklap met de naam 'Antoinette'voorbij komen.
Het was liefde op het eerste gezicht.

Het leek me heerlijk om zo een mooie reproductie te borduren met al die sierlijke letters,
een aanwinst voor mijn verzameling :)
Het patroon bestelde ik bij Simone van 'Soed idee'
En dan....ga je steekjes tellen.....en....kom je erachter dat hij toch wel groter is dan gedacht,
maarja, het was te laat ,
ik ben verkocht!!!


Dus maar begonnen al geef ik mezelf vijf jaar tijd met al mijn andere leuke hobby's.


Er is 1 troost,
niets wat moet.
Ik borduur tussen alle bedrijven door rustig verder,
zelfs vandaag nog afgewisseld met een klein werkje voor mijn webwinkeltje,
omdat ik deze tekst wel heel erg mooi vind :)



fijne avond,
Sezoentje
xxx

10 opmerkingen:

  1. Vijf jaar...dan kun je nog even ;-). Wel slim om jezelf niet onder druk te zetten, het moet natuurlijk wel écht leuk blijven. Succes!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja, ik had hem ook bij Jeanet gezien, hij is werkelijk prachtig en als je jezelf vijf jaar tijd geeft heb je lang plezier ervan :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lekker brocante borduurwerkje Sonja ...
    Geniet van het lente weekend ...
    Lieve & Creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh die is inderdaad lekker groot ;) Maar hij word wel prachtig! En je kleine kussentje vind ik ook erg mooi! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhh.... wat gaaf! Heel veel borduurplezier... Ondertussen geniet ik weer even van al het moois dat je laat zien op je blog. Helemaal mijn smaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind mijn 40 weken project al heel wat, maar vijf jaren... ach, wat maakt het uit. Zolang je het leuk vindt om aan te werken, en je ziet het steeds mooier worden, dan blijft het ook fijn om te doen... maakt dan niet uit hoe lang het duurt. Maar dat je dat kleine borduurtje zo even tussendoor op één dag doet, dat vind ik dan weer heel verrassend.. en mooi...
    Ik wens je een heerlijk weekend, lekker al om het balkon even te handwerken...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een mooie merklap hé? Ik heb hem hier en daar al voorbij zien komen en ik kan me voorstellen dat je ervoor gevallen bent.
    Ik vind je granny deken ook schitterend worden trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha schatteke, merklap is geweldig! lekker maken hoor ook al is deze zo groot, vind 'm te mooi. En anders lekker onder slapen hahah... Fijne Lente en mooie lieve steekjes zetten, liefs van Cindy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja,
    ben je ook al gevallen voor de mooie Antoinette, ik ook hoor hihi. In het rood word hij ook prachtig maar ik ga voor oud roze.
    Veel borduurplezier!
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik zag het al bij Jeanet en heb me al heel erg moeten bedwingen om het niet ook te bestellen en jij hebt het nu en bent al gestart met mooi rood, prachtig! Ook je kleine borduurtje is weer sprekend!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen