woensdag 18 maart 2015

Verplichte rust


Het zit eventjes tegen op gezondheidsgebied.
Vorige week werd er opnieuw een barst in mijn rugwervel vasrgesteld en de pijn is vreselijk.
Overdagvalt het nog mee omdat ik ook verplichte wandelingetjes maak maar S'morgens opstaan na een nacht stilliggen, pffffff. het is een grote ellende.



Gelukkig weet ik.wel wat doen want de eerste vingerhoedjes zijn intussen aan elkaar gezet en het is heerlijk om te doen.
Hier ben ik nog de hele zomer stil mee.


Wat ik minder leuk vind is datmeer rusten ook met zich meebrengt dat ik minder tijd ga hebben om schoon te maken.
Een hulp hiervoor wil ik (nog) niet omdat ik hele dagen thuis ben maar ik heb wel bedacht dat ik het mezelf wat gemakkelijker kan maken en ga van 'woonlook' veranderen.
Na mijn week verplichte rust gaan jullie hier en daar wel een ander hoekje te zien krijgen
Maar nu eerst maar eens bedenken hoe ik het ga willen
'Less is more'
gaat ook hier worden toegepast :)
Fijne dag iedereen,
geniet van het zonnetje !
Sezoentje
xxx

15 opmerkingen:

  1. Oei dit is minder leuk ...
    Veel sterkte met het genees proces ...
    Geniet van de zon & natuur tijdens het wandelen ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tegenvaller Sterkte ermee.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel vervelend, Sonja! Je wordt op deze manier flink beperkt en hebt ook nog eens pijn....nee, daar word je niet vrolijk van. Dus rustig aan doen en ondertussen je plannen langzaamaan uitvoeren, ook voor afleiding.

    Sterkte! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verzorg je maar goed meid! Laat het stof maar liggen, lekker buiten in het zonnetje zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend pijnlijk moet dat zijn, lekker rusten en in je huisje bezig zijn. Hoop dat het dan snel beter met je gaat. Sterkte meis.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sterkte...en neem je rust!...liefs ramona x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en narigheid! Snap heel goed dat dat zeker in de ochtend erg pijnlijk is bij opstaan. Ik hoop dat het snel weer wa beter gaat en laat het stof maar liggen hoor. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte hoor !
    Leuk je Vingerhoedjes :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. piep , oei meid...naar...rusten en nadenken over less is more...
    weet je bezoeken van blogs kan je ideeen geven hoor..
    je vingerhoedjes zijn toppie
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een narigheid
    Probeeer je rust te vinden in je mooie hoedjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Naar zeg, Sonja. Gelukkig heb je een mooie hobby
    waar je veel plezier aan beleeft! Sterkte hoor!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach lieverd toch, wat een ellende toch weer.
    Lijkt me zeker heel erg pijnlijk allemaal.

    Rust houden is niet makkelijk, maar met pijn
    geeft je lichaam toch aan dat het moet.
    Gelukkig kan je wel heerlijk handwerken om
    de tijd door te komen.

    Hou je sterk meis,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vervelend Sonja!
    Heel veel sterkte bij de verplichte rust!
    Uit ervaring weet ik dat je huis aanpassen aan wat je kunt doen een oplossing kan zijn.
    Als het niet lukt, kun je ook zeggen: als iemand mijn huis wil schoonmaken, heb ik tijd voor wat anders wat mij meer kwaliteit geeft.
    Ik wens je heel veel sterkte!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. God meid toch, hoe heb je dat opgelopen? Natuurlijk is dat pijnlijk, verzorg je nu maar en luister naar de dokters en je lichaam. Schoonmaken loopt niet weg en er zijn belangrijkere dingen in het leven dan poetsen. Gelukkig kan je nog handwerken. Sterkte!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje meid, dat klinkt echt helemaal niet fijn! Heb je dat zomaar gekregen? Ik begrijp dat je graag zoveel mogelijk zelf wilt blijven doen en dan is het natuurlijk veel handiger om al die frutsels op te ruimen om daar een wat rustiger geheel voor in de plaats te nemen. Maar dat kan ook heel erg mooi zijn vind ik. In plaats van veel kleine dingen een paar mooie grotere objecten in rustige tinten... grijs met wit bijvoorbeeld.
    Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat veranderen in je huis maar doe je wel voorzichtig? Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer beter gaat met je.

    BeantwoordenVerwijderen