donderdag 26 maart 2015

Weer een jaartje erbij :)

Rustig geweest op mijn blog maar we hadden een druk weekend achter de rug omdat we mijn 44ste verjaardag gevierd hebben.
Eigenlijk was ik dinsdag pas jarig , maarja, op dinsdag zijn de meeste familieleden aan het werk dus hebben we het hele weekend een beetje gefeest!
 
Intussen gaat het best goed met mijn rug. De pijn is dankzij de rust en medicatie heel goed onder controle en stilletjes begin ik ook weer wat dingen te doen.
Vooral in huis want nu eenmaal de beslissing gemaakt is om een soberder leefstijl in te voeren zie ik overal 'volle' hoeken en moet alles eruit!
 
Manlief vind het heerlijk , die heeft zoiets van 'eindelijk'
 
 
 
 
Samen gingen we dan ook nog op pad om een nieuwe eethoek te zoeken en die hebben we gevonden.
De oude witte tafel is vervangen door een tafel met een houten blad en donkergrijze stoeltjes.
In de nasleep van deze verandering heb ik mijn oude serviesdelen uit de kast gehaald en alleen nog het witte er terug ingezet en de rieten mandjes.
Daar zal nog wel verandering in komen maar voorlopig ben ik hier tevreden mee.
Het geeft een heerlijk rustig beeld als ik binnenkom.
Vandaag ga ik op zoek naar een mooie kleur voor de muur achter de kast, die is me toch te wit.
We zijn geen liefhebbers van kalkverf dus dat gaat nog niet zo gemakkelijk zijn vrees ik :)
Fijne donderdag iedereen,
liefs,
Sezoentje


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het met je rug een stuk beter gaat.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het met je rug nu een stuk beter gaat.

    Je kunt de wanden ook prima verven met muurverf of krijtverf hoor! Ik heb hier in huis weinig witte wanden over, terwijl er nergens kalkverf is gebruikt. In mijn geval is het 'helaas', want ik vind het erg mooi. Manlief vindt het niet mooi, maar laatst kreeg ik de indruk dat hij toch een beetje om is ;-).

    Fijne avond. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Sonja!
    Fijn dat het weer wat beter gaat!
    Zelf ben ik deze week ook bezig geweest om weer "overtolligheden" op te ruimen, soms sluipt het er maar zo weer in. En nu is het weer rust.
    Misschien nog een tip: ik heb een wisselplank in de kast, waardoor ik dingen waar ik echt van hou kan omwisselen op zijn tijd of in een seizoen.
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd Sonja, fijn te lezen dat
    jullie het gezellig hebben gevierd.Ook heel fijn te
    lezen dat het iets beter met je rug gaat, en dat door
    rust te nemen het houdbaar is.

    MOOiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii je eethoek, en de kamer straalt
    zeker nu veel rust uit nu alles iets minder vol staat.
    Prettige bijkomstigheid dat manlief daar erg blij mee is, hahaha.
    Mannen snappen meestal niets van vrouwen, en vinden
    al snel alles te veel en te vol, hier ook hoor.

    Ben benieuwd welke kleur de muur gaat krijgen,
    succes met het uitzoeken.....

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd Sonja, je bent nog een heel pak jonger dan mij zie ik! Gelukkig gaat het alweer beter met je rug. Die eethoek heb je mooi gekozen en ik kan geloven dat manlief zo content is met je opruimingen, dat zou thuis ook het geval zijn als ik daarmee moest beginnen denk ik, ook thuis staan veel volle hoeken....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd. Hoop echt, dat het met je gezondheid beter gaat en dat er nog vele jaren mogen volgen.
    Daaggg, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jouw blog ook gevonden en me aangemeld als volger!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Sonja.
    En heb je een last van voorjaarskriebels, wat ben je lekker aan het opruimen. Soms heb je ineens behoefte aan rust in je huis, ik snap dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen