zondag 29 maart 2015

Zoethout

Dankjewel iedereen voor de vele verjaardagswensen via alle socia_kanalen :)
Na heel veel tinten grijs in huis te hebben gehaald,
In de vorm van verfstalen natuurlijk ;)
is de keuze gevallen op een meer 'taupe_achtige'tint.



De naam van deze verf is 'zoethout' en dat sprak me wel aan.
Maarja, zo een kleine tester zegt niets natuurlijk.
In mijn atelier stond nog een ongebruikte canvas dus ideaal als testbordje;)
Ik heb er heel het weekend mee rondgewandeld en weet nu zeker, dit word mijn kleur :)
Volgend weekend gaat manlief aan slag.
En met dat bordje heb ik nog plannen, 
neem maar eens een kijkje op het mooie blog
'Onder de beuk'
Even googelen want ik maak vanwege de hackers geen externe linkjes meer :)
Maar je gaat het vast vinden, ook op youtube kan je 'onder de beuk' intikken en vind je veel inspirerende DIY filmpjes in landelijke stijl.
Ook ik ga ermee aan slag de komende week,
al is het nog in een lagere versnelling :)
Fijne nieuwe week iedereen
Liefs
Sezoentje

8 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een hele mooie kleur, Sonja. Je zult zien dat je meubels en spullen er heel mooi tegen uit gaan komen. Ik ben benieuwd!

    Ik volg Onder de beuk ook en ik vind het net als jij heel inspirerend!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sonja en fijn dat je je nu wat beter voelt door de rust en de medicatie. Volhouden met de rust hoor ;p De kleur op je doek ziet er erg mooi uit, rustig en ik denk dat het inderdaad heel mooi achter de witte kast e.d zal staan. Laat je het resultaat nog zien? Succes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt goed en ziet er ook goed uit! Dit wordt vast een succes als je man alles geverfd heeft en jij dan je persoonlijke touch er nog aan toevoegt. We zien het wel op de blog langskomen vermoed ik?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben we daar vroeger op gesabbeld, zoethout.
    Het lijkt me een mooie kleur, Sonja, en ik heb even bij Onder de beuk gekeken, er komt vast een hele mooie bestemming voor de canvas!
    Veel succes aan je man die gaat schilderen. En het weer aankleden komt vast van jou! Veel plezier samen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur , als je kijkt hoe mooi de meubels gaan uitkomen .
    En toevallig heeft mijn dochter het paneel met tapijt vorige week ook gemaakt .Niet zo groot als jouw paneel maar groot genoeg om het motief er op te plakken .
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind taupe altijd een prachtige kleur, warm en sfeervol. Ik volg onder de beuk ook, hartstikke leuk blog!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chique! Past geweldig goed in combinatie met wit en riet, heerlijk hè, om in en rondom huis zo lekker bezig te zijn? Geniet van je avond, groetjes, Ira
    ♥ Ira’s Crea Corner ♥

    BeantwoordenVerwijderen