donderdag 23 april 2015

In mijn ateliertje

Heerlijk is het om tijdens het rusten weer te kleuren.
Steeds vaker hoor je dat mensen deze mooie hobby beoefenen nu het 'kleuren voor volwassenen' weer helemaal in is.

Maar ik houd het bij het kleuren van stempeltjes en dan het liefst de Tilda meisjes van Magnolia.


Het kleuren is op zichzelf een heel mooie bezigheid maar even leuk is het om te verzinnen wat je er dan van maakt.


Met deze wenskaart en receptenboekje als resultaat.


Het staat zo mooi bij het zoutdeeggebak in mijn winkeltje,
waar vandaag ook weer heel leuke zoutfdeegwafels bijkwamen.
Je kan ze hier vinden

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atelier-sezoentje/c-1744164/nieuw/


Fijne avond iedereen,
Liefs,
Sezoentje

8 opmerkingen:

  1. Dat geloof ik graag, dat kleuren heel rustgevend is. Je kunt het lekker op je eigen tempo doen en bent ook op deze manier creatief bezig.

    Fijne avond Sonja. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan Sonja en je zoutdeegwafels zien er veel te lekker uit....ik krijg trek in de "echte"....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat inkleuren doe je zo prachtig Sonja ...
    Leuk idee om een receptenboekje te ontwerpen ...
    Gezellig mooi zijn de gebakken koekjes ...
    Ik wens je een fijn weekend ...
    Een lieve zonnegroet ... Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je prachtig gedaan!
    Kleuren doe ik ook al heel lang, het is zo rustgevend en alles om je heen valt weg.
    Jaren geleden vroeg ik wel eens in een boekhandel: "bestaan er ook kleurboeken voor volwassenen?" Dan keken ze mij zo glazig aan. En nu in een keer kun je te kust en te keur.
    Een mooi weekend, Sonja!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat kan jij je stempels mooi inkleuren en wat maak je er leuke dingen mee! Dat is ook iets om rustig te doen en je zoutgebakjes zijn prachtig gelukt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je echt super mooi ingekleurd Sonja!
    Leuk om weer op een andere manier creatief te zijn!
    Gezellig weekend en liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt me heel erg leuk om te doen, ziet er erg mooi uit zoals jij het doet!
    Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Sonja. Wat leuk , kleuren voor volwassenen. Ik had nog niet meegekregen dat dat in de mode is maar wat een goed idee. Ik ga ook eens kijken in de boekhandel. Het ziet allemaal erg mooi uit.
    Lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen