donderdag 2 april 2015

Inkomhal

Welkom aan de nieuwe volgers,
 het is fijn om in mijn zoektocht in blogland naar een soberder woonstijl ook weer zoveel nieuwe leuke mensen tegen te komen.

Zoals beloofd laat ik jullie het resultaat zien van de tutorial met het canvas uit mijn vorige blogpost.


Het kreeg een plekje boven het oude kastje in de inkomhal.
Deze heb ik in dit jaar dat we hier wonen gebruikt als opslagruimte voor de webwinkel en op de foto hier beneden zie je dat dit een verschil van dag en nacht is.


Wat is het heerlijk thuiskomen in een rustig huis :)


Het kastje heb ik behandelt met krijtverf. Met de borstel erop gesmeerd en meteen met een zachte doek uitgewreven.
Hierdoor mkrijgt het een soort with_wash resultaat.


De schaal en het windlicht (uit de tuin) waren een soort van test om met de muurvuller aan slag te gaan.



Test geslaagd :)
Intussen staan er alweer nieuwe spullen te wachten op een tweede laag.
Maar dat is niet meer voor vandaag want ik voel toch aan mijn rug dat ik iets actiever ben geweest de laatste dagen.


Doe het even rustig, beetje bezig zijn met mijn blog want ook daarvoor wil ik een rustiger uitstraling en verder een leuk handwerk want dat blijft mijn grote passie.
Er staat een stoer wolletje op mijn breipennen :)


Liefs,
Sezoentje

14 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een heel groot verschil. Je krijgt er vast geen spijt van en mocht dat toch het geval zijn...dan heb je genoeg spulletjes achter de hand ;-).

    Fijne Pasen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad veel rustiger uit. Altijd leuk een voor en na foto! Heel mooi nu.
    En project muurvuller is geslaagd!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig getransformeerd, echt heel mooi en een groot verschil, echt rustiger, ook ik zou dat hier moeten doen in mijn interieur maar heb het moeilijk om van spullen afscheid te nemen omdat ik ze al jaaaaaren heb en soms van personen kreeg die ik graag heb. En toch ook nog een werkje bezig, mooie wol!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een groot verschil, ik vind je oude stijl geweldig maar ik vind dit sobere ook erg mooi. Rustig aan, je kan niet alles in 1 dag veranderen. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele metamorfose, Sonja. Ook weer leuk om je daarop te 'storten'; een nieuwe uitdaging voor je! Ik vind het mooi!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je make-overs zijn goed gelukt, Sonja!
    Je hebt een hele mooie rustige en warme sfeer neergezet!
    En doe voorzichtig aan hoor, alle goede dingen komen langzaam!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele verandering ...
    Maar wel heel stijlvol ...
    Gedecoreerd met klasse ...
    Fijn Paasweekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verschil bij je Sonja, ik wil ook steeds minder in huis maar wel met kleur, daarmee kan ik echt niet zonder. Vind het wel heel mooi worden bij je maar wel rustig aan doen hoor, elke dag een beetje.
    Fijne paasdagen,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eens in de zoveel tijd is het gewoon leuk om eens iets anders in huis te maken/ander sfeertje te creeren. Heb je mooi gedaan Sonja! Fijne Paasdagen gewenst, groetjes, Ira
    ♥Ira’s Crea Corner♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je gevonden ;) ook uit Belgie .. leuk !!!!
    Wat een verschil het kastje , ik vind het zo prachtig van kleur !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je gevonden ;) ook uit Belgie .. leuk !!!!
    Wat een verschil het kastje , ik vind het zo prachtig van kleur !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Sonja heel mooi en sfeervol. Geniet er van he?
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het mooi geworden! Geniet er van!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben jou nieuwe volger en vind jou blog erg mooi ,dat canvas hoekje ja alles sfeervol !!!als mijn hobby wilt zien kijk dan op Facebook pagina :
    Atelier:t ,OPSLAG .h gr v ,Truus de Jong .

    BeantwoordenVerwijderen