maandag 20 april 2015

Stilletjes

Het is een beetje stilletjes van mijn kant wat nog te maken heeft met mijn fibromyalgie.
Na zo een zware aanval hou ik me bewust een tijdje kalmer en geniet ik ook echt van de rust.
De rust in huis is hierbij een groot pluspunt.
Onderstaande foto is vanuit de woonkamer genomem, links achter het witte kastje is de inkom.


In ons oude huis stond nog deze set van drie vazen.
De twee op de hoge kast heb ik bewerkt met muurvuller.
De grote op de laatste foto nog niet (muurvuller was op)
Nu twijfel ik erover om hem alsnog te doen, op het witte kastje vind ik hem in het bruin ook niet misstaan.....
wat vinden jullie ???


Van mezelf had ik zeker verwacht dat ik na een tijdje weer spullen zou gaan bijzetten maar het tegendeel is waar, ik ruim nog eerder spullen op en het wordt steeds soberder in huis.
Wel heb ik nog een lijstje met dingen die ik nog wil veranderen en een paar zaken waar ik nog naar op zoek wil gaan maar ook daar neem ik mijn tijd voor.
Je moet ook altijd iets te wensen over houden ;)


Vandaag ga ik volop genieten van het mooie lenteweertje,
liefs,
Sezoentje


10 opmerkingen:

  1. Je hebt de lijn in huis echt doorgezet hè, fijn ook dat het zo goed voelt. Ik vind heel veel dingen mooi en moet echt bewust keuzes maken, laat daarom regelmatig spullen bij de kringloop staan.

    Sterkte met het herstel, ik hoop dat het snel beter met je gaat.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je gelijk in...je moet wel iets te wensen overhouden...wat heb je eraan als je alles ineens kunt kopen, lijkt me niet leuk.
    Mooie sfeervolle plaatjes...
    Beterschap.

    Fijne dag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rust in je huis is een groot ding, Sonja!
    Ik heb ook net weer opgeruimd. Dingen komen mooier uit, het is makkelijker in onderhoud wat ook belangrijk is.
    Het enige wat voor mij altijd een verrassing is, is dat mijn werktafel altijd vol staat. Net opgeruimd gaat er vanzelf weer van alles naar toe.
    Accepteren maar.
    Geniet van de zon en ik hoop van harte dat je snel weer opknapt!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon je rust houden is ook gewoon belangrijk, wij lopen niet weg. Het is wel heel erg mooi geworden bij je hoor! Geniet ervan en ga lekker in het zonnetje zitten. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neem de tijd...dat doe ik ook altijd. Zo kun je altijd met je hobby bezig zijn!
    En ik zou het kruikje niet bewerken. Ik vind het wel mooi als ergens weer een bruin item terug komt. Staat mooi zo op het kastje!
    Geniet van het zonnetje!


    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rustigaan doen is de boodschap denk ik, doe dat dan ook maar. Ook ik vind de vaas in het bruin echt wel goed zo op het witte kastje. Geniet nu nog maar van het zonnetje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er wel heel anders uit bij je Sonja, maar wel eeg mooi en toch sfeervol.Je moet zelf doen waar jij je fijn bij voelt !
    Geniet van elke dag !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het scheelt een hoop stofwerk nu er in je kamer minder staat!
    Ik vind het wel mooi zo die bruine vaas, dat bruin komt terug in je andere kast. Beterschap!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op deze manier hoef jij minder af te stoffen en is er echt rust in je huis.
    Je vazen zijn goed gelukt en ook de bruine vaas staat heel mooi.
    Jij heel veel sterkte en beterschap, denk goed aan jezelf.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n rustig huis, kom je zelf ook tot rust! Ik vind je potten erg mooi geworden, ben nu zelf met een lamp bezig, wat een verschil, toch vind ik die bruine pot ook best mooi!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen