donderdag 16 april 2015

Zonnige dagen

Het leven is helemaal anders als het zonnetje schijnt.
De afgelopen dagen heb ik me buiten weinig of niet laten zien omdat mijn fibromyalgie weer hevig toeslag.
Zondagavond begon de pijn, intussen is ze gelukkig mits de nodige medicatie weer onder controle.
Na 15 jaar ervaring weet ik dat er niets anders opzit dan rustig afwachten tot er weer verandering in komt.
Maar gisteren heb ik me toch even op ons zuiders terras geinstalleerd en wauw, wat was het zonnetje al lekker warm :)
Helemaal geen slechte plek ombezig te zijn met afwachten .



Binnenshuis geniet ik van de prachtige hortensia die ik kreeg van een lieve vriendin
xxx


Intussen laat ik de boel de boel, boekhoudkundig staan we aan het begin van het kwartaal en dan kan dit gelukkig  :)
De berg papierwerk van manlief hoopt zich op maar ach, de week is nog lang.
Wel worden alle bestellen voor de webwinkel gewoon ingepakt en mijn lieve ouders gaan die voor me posten
xxx



In huis ben ik zo goed als bij met mijn opruimwerk, overal in huis is het rustiger qua decoratie nu alle spulletjes weer gewoon in mijn webwinkeltje staan.
Krijg ik wel in het vizier dat mijn voorraad wel erg groot is dus opruimen is ook daar de komende periode de boodschap.
Ga al eens nadenken over een leuke moederdagactie :))

Maar ook dit weekend doe ik het nog even rustig aan.
Hopelijk hebben jullie ook die gelegenheid,
liefs,
Sezoentje


6 opmerkingen:

  1. Gewoon rustig genieten is de boodschap ...
    Het administratieve loopt jammer genoeg niet weg ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend dat het weer de kop opgestoken heeft. Maar als ervaringsdeskundige weet je gelukkig inmiddels precies wat je moet doen om het herstel zo spoedig mogelijk te laten verlopen.

    Fijn weekend, Sonja. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je gauw weer opknapt, geniet zo lang maar van het zonnetje en laat inderdaad de boel maar lekker even rusten, groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig kun
    wel genieten van t moois om je heen :o)
    hopelijk voel je gauw weer wat beter !
    ik heb t weekend dagdiensten, maar de mensen die ik help hebben t ook nodig ;o) en dan ben ik natuurlijk blij dat ik dat nu kan doen...

    Liefs,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon rustig afwachten.....maar soms is dat wel een beetje moeilijk. Gelukkig heb je lieve mensen om je heen die je een beetje vertroetelen. Je gedachten kan je wel lekker zijn gang laten gaan over de moederdagactie.
    Goed weekend,
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, er zal niks anders opzitten denk ik, niet altijd even leuk, maar je luistert beter naar je lichaam. Je veranderde je foto bovenaan je blog, knap hoor! Geniet nog van het zonnetje en doe rustigaan, de rest komt wel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen