zondag 17 mei 2015

Blogpauze

De laatste tijd komt het er niet van om een blogpost spontaan te schrijven.
Zelf krijg ik steeds meer het gevoel dat het gewoon een herhaling is van Facebook en Instagram.

Daarom neem ik even een langere (zomer)blogpauze.
Jullie vinden me wel nog (bijna)dagelijks terug op Instagram,de link staat in de rechterbalk van dit blog of op de facebookpagina van Atelier Sezoentje
https://www.facebook.com/Sezoentje

Ook als je zelf geen facebook hebt kan je deze link aanklikken.
 
Wel blijf ik natuurlijk iedereen volgen.
Lieve groetjes
Sezoentje

9 opmerkingen:

  1. Erg jammer Sonja, maar uiteraard moet je doen waar jij jezelf prettig bij voelt. Ik vind het wel zonde dat het bloggen in zijn algemeenheid wat minder wordt, zelf heb ik niet zoveel met fb en instagram...het is mij te vluchtig. Maar dat zal voor iedereen verschillend zijn en daar is iedereen uiteraard helemaal vrij in.

    Ik wens je een hele fijne zomer en hoop daarna weer gauw een blogpost van je te lezen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, ik heb geen instagram! Fijne zomer, ik hoop dat je weer terug komt .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer maar ook begrijpelijk, en als je zin hebt om iets te melden weet je ons te vinden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer om dit te lezen Sonja ...
    Het is telkens genieten van je blogposten ...
    Geniet van je blogpauze en tot straks ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jammer, ik heb geen instagram :( maar ik wens je in ieder geval wel een hele fijne zomer toe!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    Ik heb geen instagram, maar ik wens je wel een hele mooie lange zomer toe!
    Zorg goed voor jezelf!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer hoor Sonja, want bloggen is toch net wat meer uitgebreid en met een persoonlijker stukje vaak erbij...
    Maar ik geniet ook van je foto's op IG en op facebook..
    Ik wens je een fijne nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja , jammer ...ik ben juist weer een beetje gaan bloggen omdat i Facebook zo oppervlakkig vind. Bloggen vind ik net iets persoonlijker.
    Ik wens je een hele fijne zomer en tot gauw.
    Knuffel
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Sonja, dat vind ik jammer, ik zie hoe langer hoe meer mensen afhaken op blogger en overschakelen op facebook en andere. Ik ben het eens met Erna, bloggen vind ik persoonlijker, de rest is zo vluchtig. Toch een plezante zomer gewenst en hopelijk tot binnenkort.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen