zondag 3 mei 2015

Pannenlappen haken

Omdat de voorraad in mijn webwinkeltje helemaal op was en....omdat ik zo graag iets wilde maken met het nieuwe catania-denim garen.
Het geeft in deze beige variant een beetje linnenachtig effect en dat past wel in mijn sobere keuken :)



Ze staan niet alleen mooi bij de houten accesoires maar ze zijn door hun waaiervorm ook nog eens heel erg handig in het gebruik.


Want gekookt word er in deze keuken ook (te-)veel.
Het is een heerlijke ontspannende bezigheid en met asperges, recht van de plaatselijke aspergeboer is het gewoon genieten!


Fijne zondag iedereen,
met moederdag in aantocht ga ik nog een paar setjes pannenlappen haken.
Je vind ze terug in mijn webwinkel
www.areliersezoentje.be
Liefs,
Sezoentje

7 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Tot nu toe heb ik alleen een aantal set pannenlappen gehaakt in hexagonvorm, die zijn ook leuk hoor, maar deze set vind ik ook super mooi. En dat garen, is dat niet ongeveer het allermooiste garen dat je kunt bedenken? Ik heb er twee blauwe bollen van liggen om voor mezelf dus ook nog van die hexa-lappen van te maken...
    Deze vorm gaat er ook komen, dat weet ik nu zeker...
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt zeg, staat prachtig! Je asperges zien er top uit, geniet er van!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt en je foto's zijn ook weer zo mooi. En van je asperges krijg ik spontaan honger. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem afscheid van blogland en wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om je te bedanken voor al je prachtige creaties, blogvriendschap en lieve reacties al die tijd. Vond het geweldig om deel uit te mogen maken van deze fantastische creatieve gemeenschap en ik ga je zeker heel erg missen, maar soms moet je in het leven keuzes maken en dit is er één van. Bedankt voor je vriendschap, voor het delen van je creativiteit, voor alles! We komen elkaar vast wel weer eens ergens tegen! Heel veel liefs, Ira xox
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige pannenlappen! De linnenkleur is ook erg mooi.
    En je asperges zien er ook wel goed uit!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er heerlijk uit lieve Sonja, krijg
    er gewoon trek van, haha.

    De pannenlappen zijn zo mooi in driehoekvorm,
    en ze staan zeker prachtig bij naturel kleuren.
    Hoop dat het al weer een stuk beter met je gaat.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er geweldig leuk uit in dat garen hoor! En die asperges, hmmm, je krijgt er honger van!

    BeantwoordenVerwijderen