maandag 31 augustus 2015

Atelier Sezoentje bestaat 3 jaar !


 Na een heerlijk zomerperiode ga ik net als vele anderen ook de draad van het bloggen weer opnemen.
Hier binnen in huis is er nog niet veel verandert, de soberder leefstijl bevalt nog steeds heel erg goed :)


 Wel werden er weer veel handwerkjes afgewerkt zoals deze mooie lavendelkussentjes. Gemaakt van voorgedrukte stofjes
waar ik een mooi brocant kantje opmaakte.
Ze zijn gevuld met heerlijk ruikende lavendel, een geur om nog even de zomer mee vast te houden.

 Bovenstaand kussentje is ook heerlijk met lavendel gevuld.
Een mooi cadeautje om te krijgen.

Op mijn webwinkeltje staat onderstaande mooie vintage verjaardagskalender alscadeautje  voor elke klant die een bestelling plaatst (vanaf 20 euro)
 Dit omdat mijn webwinkeltje al drie jaar bestaat in September.

Via deze weg wil ik dan ook al mijn klanten bedanken voor hun vertrouwen in Atelier Sezoentje in deze periode.
Het komende najaar ga ik op dezelfde manier verder, met leuke woondecoratie aangevuld met handgemaakte spulletjes, allemaal
made with love ;)
Fijne avond,
Sonja-Sezoentje

10 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent Sonja en ook nog eens meteen in een feestelijke stemming. Van harte gefeliciteerd, ik wens het atelier nog veel succesvolle jaren toe.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lavendelzakjes Sonja en is dat nu alweer 3 jaar dat je winkel bestaat? De tijd vliegt werkelijk voorbij...Gezellig dat je weer in blogland bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al weer drie jaar, Sonja?
    Als de dag van gisteren weet ik nog dat je begon.Wat gaat dat snel!
    Fijn dat je terug bent na je lange vakantie!
    En ik wens je nog veel mooie inspiratie toe voor je mooie winkel!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaaaa Lieve Sonja,

    Gezellig dat je er weer bent, gefeliciteerd meis,
    3 jaar alweer wat vliegt de tijd toch.

    Mooi zijn de lavendelkussentjes, en vooral ook
    heerlijk geurend natuurlijk.
    Het kussentje met borduurtje is PRACHTIG!!!

    Op naar de volgende 3 jaar met je shopje,
    geniet van een fijne week,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd lieverd, op naar de volgende 3 jaar. Blogje ziet er weer heel gezellig uit.
    Liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik wens je weer vele inspirerende jaren, je hebt zo' n heerlijke eigen sfeertje, warme groet , Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de afgelopen 3 jaar en veel succes voor de komende jaren maar dat moet wel goed komen, met zulke mooie spulletjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en veel succes en plezier voor de komende jaren !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan van je webwinkel!
    Op naar de volgende jaren die nog komen gaan. Succes.....je hebt mooie spulletjes!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan, ik zit net alle blogposten weer bij te lezen, dus ben een beetje laat, maar beter laat dan nooit!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen