vrijdag 25 september 2015

Herfst


Deze week was het voor mij duidelijk voelbaar, de herfst doet zijn intrede.
Mijn spierreuma stak weer flink de kop op, waarschijnlijk door de koude en vocht van de afgelopen dagen.


Veel heb ik dan ook niet ondernomen, wat labeltjes gestempeld voor aan alle 'homemade with love' knutseltjes die in mijn ateliertje gemaakt worden.


Want, als ik hier zo lig te rusten, bedenk ik me.......nog 90 dagen :)
Ja hoor, ik weet het wel, nog maar net herfst maar toch ben ik vast begonnen met het maken van 'christmas goodies'



Ze staan nog allemaal opgeborgen hoor, die laat ik nog even niet zien maar intussen geniet ik toch ook weer van de warme tinten rood in huis.



Bovenstaande foto is getrokken in mijn inkomhalletje, mijn spulletjes 'sluipen ' weer ons woongedeelte binnen want in deze tijd van het jaar barst mijn ateliertje uit zijn voegen.


Ach,een straf vind ik het niet ;)
Ik geniet van heerlijke herfstgeuren en kleuren.
Opruimen doen we wel weer achter pakweg 100 dagen ;)
Nog even te gaan dus!


Nu ga ik eerst verder met mijn rustig-aan-doen en mijn inspiratieboekje verder vullen.
Weer een zorg minder :)


Geniet van dit nazomerse weekend,
Liefs,
Sezoentje
xxx

6 opmerkingen:

  1. Zelf verwerk ik eerst maar even dat de zomer voorbij is, aan de kerst moet ik nog echt niet denken hoor. Maar ik snap dat jij al in het voren je voorbereidingen moet nemen, wil je tegen die tijd niet te weinig spullen klaar hebben voor je klanten.

    Fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige foto's Sonja!
    Ja, als je een winkel hebt moet je ver vooruit denken.
    Maar als het aan mij ligt ben ik nog lang niet aan Kerst toe.
    Eerst nog genieten van de herfst en daarna mag het van eind november wel ineen keer januari worden. Met andere woorden, ik hou niet zo van december.
    Ik wens je wel een fijne weekwisseling!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er allemaal weer gezellig uit! Ik vind het zo mooi he wat je allemaal maakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ziet dat er allemaal weer prachtig en gezellig uit! Ik ben nog volop buiten in de tuin bezig met dit mooie weer dus dan is het heel erg grappig om aan de kerst te moeten denken haha, heb ik ook wel weer in trouwens, maar nu nog even lekker buiten genieten van het zonnetje!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja..♥Ja het is al tijdje terug dat ik hier ben geweest ..maar ik probeer in blogland♥ te komen het lukt niet altijd met een trage pc jammer ook..je bent altijd zo vlijtig♥ gelukkig is er instagram ♥..waar ik je♥ kan volgen♥..;)
    lieverd♥ wens je een warm herfst weekend toe liefs xxxGaby.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige hoekjes heb je gemaakt Sonja, vind deze sfeer zo mooi. En ja, die fibromyalgie word bij mij ook (bijna) altijd in september weer erger. Het zal ook liggen aan de weersverandering, vochtig en koud weer doen de spieren geen goed. Er aan toegeven en op tijd rust nemen werkt bij mij. Hopelijk voor jou ook, liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen