vrijdag 16 oktober 2015

Vintage speldenkussentjes

 


 
 Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de beterschapswensen.
 Het gaat gelukkig weer elke dag een beetje beter en deze week heb ik dan ook weer een paar uurtjes in mijn atelier doorgebracht.
 
 
Zelf heb ik een grote voorliefde voor oude foto's , vooral die met de handwerkafbeeldingen, ik maakte een speldenkussen voor mezelf en bedacht me dat het eigenlijk ook wel heel leuk is om als decoratie te gebruiken.

 


 
Ik heb de afbeeldingen gestreken op mooi oud linnen, afgewerkt met een oud kanten strikje en een mooi bedelschaartje. Nog een labeltje eraan en een speld en natuurlijk een touwtje van jute zodat je ze ook kan ophangen aan een rekje of kast.
Ze zijn allemaal 15 x20 cm groot en volledig gevuld met heerlijk geurende lavendel waardoor dit ook een mooi cadeautje is voor iemand anders  ;)
Je vind ze terug in mijn webwinkeltje


 
Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend toe,
en ga zelf even heerlijk blogs bijlezen,
fijne avond,
Sonja-Sezoentje

7 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Sonja! Fijn te horen dat het elke dag iets beter met je gaat.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi met die nostalgische plaatjes Sonja, gewoon zonde om daar spelden in te prikken...;p...ik ben inderdaad meer van het idee om ze ter decoratie te gebruiken..hihi
    Fijn dat het elke dag wat beter gaat.
    Fijn weekend,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja,

    Fijn te lezen dat het langzaam aan weer wat beter
    met je gaat. Zo MOOI deze heerlijk geurende zakjes,
    een feestje om daar tegen aan te kijken.
    Erg fraai ook de nostagische prentjes die je erin
    verwerkt hebt.

    Wens je veel sterkte en hoop dat het snel veel
    beter met je zal gaan.

    Geniet van een heel fijn weekend,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk !
    gisteren heb ik ook zitten freubelen met kleine kussntjes lapjes :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat weer leuk gedaan, Sonja!
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat!
    Veel succes met je bezigheden!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn te lezen dat het steeds beter met je gaat Sonja. Wel rustig aan blijven doen hè? En wat een heerlijke kussentjes zijn dit geworden. Die zullen ook heel fijn geuren met de lavendel er in.
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen