zondag 15 november 2015

A homemade christmas

A homemade Christmas....
daar heb ik bijna de hele zomer aan gewerkt.
Leuke kerstborduurtjes en 'Christmas goodies' makenop mijn terras bij temperaturen van 30° en meer,
ook daar wen je snel aan :)
 

 
 
Intussen is de heerlijke kersttijd eindelijk aangebroken en heb ik alles wat ik gemaakt heb uit de opbergboxen mogen halen en mijn ateliertje mogen vullen met kerstspulletjes.
Heerlijk!!!
 
 
Aangevuld met de spulletjes van Clayre en Eef is het best nog een hele collectie geworden.
Hier kan je een kijkje nemen:
 
 
 
Toch is het dit jaar door de aanhoudende rugproblemen veel minder als de voorbijgaande jaren.
 
Maar ook om deze reden heb ik besloten om niet meer deel te nemen aan fairs en kerstmarkten en daardoor heb ik natuurlijk ook gewoon minder voorraad nodig.
 
 
 
Het is best een raar gegeven, deze periode in het jaar wordt door deze beslissing in één keer een stuk rustiger,
maar ook dit is best genieten!
 
Ik maak het in huis gezellig en als je zin hebt om een kijkje te komen nemen in mijn ateliertje dan ben je na een seintje per telefoon of mail altijd welkom :)
 
 
Geniet allemaal van jullie warme omgeving in deze toch steeds harder wordende wereld,
ook hier brand een kaarsje ter nagedachtenis aan de slachtoffers in Parijs van dit weekend.
 
 
 
Ik wens jullie allen een heel fijne nieuwe week,
liefs,
Sonja-Sezoentje

8 opmerkingen:

  1. Die stitcherie van Snow heb ik vorig jaar ook gemaakt. Nu nog een paar leuke stofjes erbij zoeken om er een leuk quiltje van te maken.
    Heerlijke spullen heb je weer gemaakt Sonja.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat al je kerstspulletjes weer tevoorschijn zijn getoverd. Ik vind het er weer geweldig uit zien. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige spullen heb je weer gemaakt. Wat jammer dat de muizen al weer weg zijn. Dat waren wel schatjes.
    Voor de verkoop is kerst al weer volop aanwezig, maar voor mijn gevoel duurt het nog een poos.
    Maar je hebt er weel weer iets moois van gemaakt.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja,

    Meis wat een heerlijke betoverende beelden
    laat je ons zien. Zo sfeervol allemaal, en prachtig
    De zachte kleuren met een beetje rood.
    Echt genieten om alles te bekijken.

    Hoop dat het nu je het wat rustiger aan gaat doen
    de klachten minder zullen maken, want altijd zoveel
    pijn te hebben is vreselijk.

    Geniet van een mooie nieuwe week,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig om te genieten van je prachtige handgemaakte kerstsfeer ...
    Bij mij brand er ook een kaars voor Parijs ....
    Geniet van een fijne nieuwe week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk en inspirerend allemaal weer! Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt, allemaal zo mooi en zo gezellig, echt sfeervol! We komen helemaal in kerstemming van dit blogje. Je hebt gelijk, hou het rustig voor jezelf als het zo moeilijk wordt met je rug, zal veel beter voor je zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! wat ben jij creatief, alles is zo mooi gemaakt, echt prachtig!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen