dinsdag 3 november 2015

Speldenkussentjes borduren

 

Brrrr, wat was het koud vanmorgen op de fiets, maar nu schijnt hier het zonnetje weer volop en beloofd het weer een mooie herfstdag te worden.
Heerlijk!
 

In het weekend heb ik mijn speldenkussentje van de speldenkussenclub van 'Soed Idee' afgewerkt, een beetje met een eigen inslag maar zo zijn ze helemaal naar mijn zin geworden.
Heerlijk om te werken met een pakketje waar alles inzit, je kan lekker op de bank neerploffen en van start zonder eerst te moeten naar de juiste kleurtjes enz...
 

 
Zelfs het stofje past wel bij de andere spulletjes in mijn kast. Hier hou ik wel van , een beetje handwerk tussen je spullen maakt dit huis toch echt tot ons plekje :)
 


De verzameling kussentjes die ik waarschijnlijk zo ga krijgen (want ik ben nog lang niet uit geborduurd)
gaan later wel een plekje krijgen in mijn hobbykamertje.
Ik zie al zo een mini museum voor me ;)
 

 
 
Maar eerst ga ik genieten van deze mooie dag.
Mijn dagelijkse wandeling van 30 minuten gaat intussen weer vlotjes, gelukkig, en ik hoop elke dag een beetje op te bouwen.
Het mooie weer helpt hier gelukkig heel erg bij :)
 
Fijne dinsdag iedereen,
Sonja-Sezoentje
 


7 opmerkingen:

  1. Sfeervolle herfstplaatjes ... gezellig ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kussentjes. Prachtig geborduurd weer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was vanmorgen inderdaad koud, ik moest het ijs van de autoruiten krabben...brrr. Fijn dat het inmiddels beter met je gaat!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kussentjes heb je weer gemaakt.
    Afgezien van de vroege ochtend was het hier een geweldige najaarsdag vandaag. Er mogen meer zo volgen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die frisse morgenstonden komen eraan! Da's weer even wennen. Je speldenkussentjes zijn prachtig hoor, maar bij soed idee hebben ze allemaal mooie dingen. En jij kan ze dan zo prachtig in je interieur schikken, geweldig! Droom maar van je eigen speldenkussenmuseum....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    Wat zijn ze leuk joh, die speldenkussentjes. En de kleuren zijn prachtig.
    Dat gaat vast en zeker weer een hele verzameling worden. Ja, dinsdag was echt fantastisch mooi weer. Ik probeer ook elke dag een half uur te wandelen, tenzij ik zoals vandaag al op de fiets naar het buurdorp ben geweest, dat is toch een klein half uur heen en ook weer terug. Dan vind ik de beweging voor de dag weer voldoende.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kussentjes heb je gemaakt en een beetje buitenlucht kan deugd doen! prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen