woensdag 30 december 2015

Beste wensen

 Heel stilletjes loopt het jaar op zijn einde, de kerst sluipt even langzaam het huis weer uit zoals het hier ook is binnengekomen, beetje bij beetje :)
In huis wordt het weer sober qua decoratie en dat geeft me heel veel rust in mijn hoofd,
het maakt me klaar voor een nieuw begin,
een nieuwe start.


Bij deze wens ik jullie allemaal een heel mooie jaarwisseling toe, hopelijk samen met de mensen die jullie lief zijn.
Dankjewel iedereen voor de blogvriendschap, het volgen , de leuke reacties maar ook voor jullie logjes waar ik een jaar lang weer van heb mogen genieten.
Alvast een heel gelukkig nieuwjaar,
een goede gezondheid en veel geluk in 2016!
Lieve groet
Sonja-Sezoentje

 

10 opmerkingen:

  1. Mooie woorden Sonja, zowel op de afbeelding als in jouw post. Ik wens jou voor het nieuwe jaar veel geluk en gezondheid en wil je graag blijven volgen. Hoewel het bloggen minder populair is dan voorheen, doe ik het ook nog altijd met veel plezier en zou ik jullie allemaal absoluut niet willen missen.

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja,
    Ik wens jou en je familie een heerlijke jaarwisseling en een fantastisch, gelukkig, gezond en heel creatief 2016. Tot volgend jaar,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een fijne jaarisseling gewenst !
    zou leuk zijn als het bloggen her..ontdekt wordt; 0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja,
    Ik wens jou en je man ook een heel mooie jaarwisseling en al het goede voor 2016.
    Ik hoop opnieuw te mogen genieten van je prachtige creativiteit!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne jaarwisseling op naar een gezellig gezond nieuw jaar...had deze afbeelding ook geprint voor mijn blog.....liefs Ria x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sonja,

    Een jaar die wederom is omgevlogen, hoop
    dat we in het nieuwe jaar weer volop van
    elkaars posten mogen genieten.

    Wens jullie een mooie jaarwisseling toe,
    en hoop zo dat je gezondheid je niet
    in de steek zal laten in 2016.
    Prachtige quote!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou hetzelfde gewenst & een gezellige jaarwisseling!
    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve wensen van je Sonja, ook voor jou en je familie hetzelfde gewenst!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou en je familie een gezond en liefdevol 2016!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2016 toe!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen