maandag 18 januari 2016

Landelijk wonen

Door de versobering van woondecoratie hier in huis krijg ik hier heel veel reacties op.
Van familie, vriendinnen maar ook klanten die hun bestelling komen afhalen vragen vaak of een item uit ons interieur ook te koop is.


Daarom heb ik besloten om naast de romantische collectie van Clayre en Eef, waar ik toch ook nog steeds fan van ben, om daarbij een reeks stoerdere decoraties in te kopen.

Benieuwd hoe mijn klanten hierop reageren maar ik ben voorzichtig gestart dus moest het tegenvallen dan heb ik de komende periode gewoon heel veel nieuwe spullen in huis, geen straf wat mij betrefd.


Wat ik moeilijker vind is om deze sobere stoere stijl te combineren met mijn tweede liefde, mijn handwerk, dat mag voor mij persoonlijk toch niet in een interieur ontbreken maar.....ook daar wordt aan gewerkt :)



Jullie kunnen ,als je wil, een kijkje komen nemen in de 'woonkamer' van mijn webwinkel, heerlijk toch, zo een virtueel huis ;)
KLIK
Ben benieuwd naar jullie reacties?
Fijne nieuwe week,
Sonja-Sezoentje

8 opmerkingen:

  1. De landelijke woonkamer is wel een treffer ...
    Sfeervol en zo gezellig en warm om mee te decoreren ...
    Nog een fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel heel gaaf!!! Ik vind het heel mooi! Ik hoop dat het goed aanslaat Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hetzelfde als jij. Ik ga de landelijke stijl ook steeds mooier vinden, maar om dat te combineren met de romantische (handgemaakte) spulletjes dat wordt lastig.
    Ik weet ook nog niet wat er nu voor handgemaakte dingen mooi bij de landelijke stijl staan.
    Veel succes met de verkoop. Het ziet er zo al heel sfeervol uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat zeker goed samen ! Mooi hoor:o))
    Succes ook gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee Sonja, als er zo positief
    op de mooie robuuste artikelen gereageerd wordt
    dan zal de verkoop ervan ook zeker aanslaan.

    En net wat je zegt,anders past in ieder geval
    zeker allemaal heel goed in jullie huisje, hihi

    Ben heel benieuwd hoe je al jou creatie's erin
    gaat verwerken, maar dat laat je ons vast t.z.t zien.

    Gaat alles al weer wat beter met je??? HOOP HET!!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een mooi "Middeleeuws" stilleven! Lieve wintergroet, Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er echt wel heel goed uit moet ik zeggen, echt een goeie keuze gemaakt! Dit gaat vast succes hebben!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt echt heel mooie spullen aangeschaft Sonja. En wat fijn dat je deze zelf ook zo fijn vind in je huis.
    Ik denk dat dit een echte hit zal zijn.
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen