zondag 3 januari 2016

Nieuw jaar

Dankjewel iedereen voor jullie nieuwjaarswensen, via dit blog , mail of een ander mediakanaal.
Heerlijk vind ik het zelf: nieuw jaar :)
Al ben ik niet iemand die veel 'goede' voornemens maakt, het voelt wel elk jaar echt aan als een nieuw begin.




Mijn winkeltje heb ik helemaal leeg gemaakt, de rekken kijken me kaaltjes aan, morgen krijgen ze een fris sopje, klaar voor een nieuwe start.

Nu toch alles in dozen (heel veel dozen) op de grond staat heb ik besloten om ook flink kortingen te geven op de voorraad.
Hiervoor kan je een kijkje nemen in mijn webwinkel

Je vind in elke 'kamer' van mijn huis wel kortingen terug , sommige tot 50%, je herkent ze meteen aan de rode sticker die ik op alle artikelen geplakt heb.

 

Vandaag doe ik het nog rustig aan, ook dit is onze laatste vakantiedag.
Manlief kijkt naar het veldrijden, zelf ben ik stil met borduurwerk.
In de kerstvakantie zijn er al heel veel voorjaarsborduurtjes gemaakt. Hier moet ik nog iets van maken maar dat komt pas na het opnieuw inruimen van mijn atelier.


Ik ga hier ook een grotere werkhoek maken , helaas betekent dit ook nog minder opslagplaats maar ik ga proberen of het voor me werkt.
Ik mis mijn eigen hoekje waar de naaimachine gewoon altijd klaar staat en daar wil ik terug plaats voor maken.
Tenslotte ben ik mijn winkeltje begonnen om mijn zelfgemaakte spulletjes te verkopen en dat blijft voor mij toch wel op de eerste plaats staan.
Misschien toch een goed voornemen, meer zelf maken én ook proberen hierover een beetje meer te bloggen :)
Lieve groetjes,
Sonja-Sezoentje





6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk gevoel. Een nieuwe start. ..
    Geniet van de zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig bij tv, een kop koffie en je man in de buurt wat borduren op zondag is toch heerlijk! Een perfecte start van het nieuwe jaar! Hopelijk lukt het om je voornemens waar te maken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk nog zo'n rustige dag.
    En ik hoop dat je weer een prachtig atelier maakt. En het is inderdaad wel gemakkelijk om je naaimachine bij de hand te hebben als je hem zoveel gebruikt.
    Veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Heerlijk zo'n frisse start en rustige dag om te borduren, werkt therapeutisch vind je niet? Ben benieuwd wat voor moois je allemaal weer met ons gaat delen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja♥
    Ten eerste een lieve nieuwjaar♥ knuffel en lieve wensen!!
    Leuk je eerste frisse start♥..kan mij wel indenken dat jij♥ je hoekje mist..dat gaat wel goed komen hihi..;)
    en dat we vooral blijven genieten♥ in blogland♥
    fijne♥ dag en lieve♥ wintergroetjes Gaby.x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    Dat klinkt echt als een heerlijke nieuwe, frisse start.
    Ik wens je een prachtig jaar.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen