zondag 24 januari 2016

Soberder handwerk

Inbmijn nieuwe landelijke woonstijl moet zo hier en daar , wat mij betreft, handwerk te zien zijn.
En , ja, dan bedoel ik handwerk met naald en draad :)
Voor mij hoort dit in mijn huis thuis omdat 'ik'  dat ben.


Er gaat hier namelijk geen dag voorbij of ik zit te borduren of te haken, overal in huis vind je wel een handwerk in wording.
Maar de combinatie met de soberder, zeg maar stoere woonaccesoires, dat blijkt niet zo gemakkelijk.
Ik maakte een hele tijd geleden een kussentje met een appeltaartrecept, in een rode kleur.


Voor mijn keuken kan die perfect want er staan nog meer rode accenten, maar ik denk dat de meeste van mijn klanten toch niet direct voor rood kiezen.
Daarom veranderde ik de stof in een linnen borduurkatoen en ging aan de slag met een vrij donker borduurgaren.


Met voor mij een geslaagd resultaat want als ik mijn kussentje in mijn keuken zet dan 'past' het daar gewoon:)
Een nieuwe manier van werken is geboren denk ik want zo ontstaan er nig wel leuke ideetjes voor mijn 'romantische' landelijke keuken.
Fijne nieuwe week iedereen
Liefs
Sonja-Sezoentje
xxx

11 opmerkingen:

  1. Morning lieverd, even een berichtje voordat ik naar mijn werk vertrek. Het staat zo geweldig die mooie borduurtjes die je maakt, helemaal mijn ding natuurlijk. Stoer en toch hier en daar een romantische touche. Liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Ik vond de rode variant ook heel mooi, maar deze is ook heel gaaf! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit past heel goed in een landelijke inrichting.
    Ik ben benieuwd wat je ons in de toekomst nog meer laat zien.
    Dit is vast goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan in combinatie met de landelijke sfeer ...
    Ik wens je een fijne week toe ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gedaan, Sonja!
    Een kleine aanpassing en de combinatie met je nieuwe woonstijl is perfect!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk en mooi !
    Best een werk lijkt me zo'n borduur recept ...in die tijd heb je een appeltaart uit de oven ; 0) (of meer?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit kussentje zo ontzettend leuk geworden. Helemaal mijn kleuren ook. Wat een inspiratie zeg. Heerlijk...
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goede keus denk ik, want rood past niet bij iedereen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super geslaagd kan ik wel zeggen lieve Sonja,
    het is een perfecte combinatie met de robuuste
    en sobere items........

    Ben benieuwd wat je verder gaat maken, succes.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel geslaagd hoor! Inderdaad, wat je zegt, de combinatie is perfect en we gaan terug naar een soberder interieur denk ik als je de trends ziet. Laat je brein maar werken, er volgen vast nog meer zulke ideetjes.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kussentje ik krijg zin in appeltaart.
    Een sober interieur vind ik heel mooi maar mijn man zit nog een beetje dwars.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen