woensdag 6 januari 2016

Spierreuma

De laatste dagen raak ik niet in slaap.
Mijn spierreuma steekt vreselijk de kop op.
Niet echt abnormaal na de drukte van de feestdagen en al dat extra eten.
Na 15jaar ervaring weet ik dat ik dit altijd moet bekopenmet een periode van veel pijn en die heeft nu dus zijn intrede gedaan.
Dit met een winkel die na het opmaken van de inventaris nog maar half opgeruimd is. Mijn fibro weet zijn momenten te kiezen.
Gelukkig krijg ik morgen hulp om tenminste de winkel weer in orde te krijgen voor het weekend.
Zelf hou ik nog een paar dagen rust om vanaf maandag weer bezoekers te mogen ontvangen



Maar nu ga ik toch proberen een paar uurtjes te slapen, mijn spierontspanners doen zijn werk en hopelijk.voel ik me morgen een stukje fitter.
Sweet dreams iedereen,
Sonja-Sezoentje

13 opmerkingen:

  1. Och lieve Sonja toch, wat een ellende,
    deze nare pijnen komen natuurlijk nooit
    goed uit maar nu zeker niet,
    Meis wat zal jij je ellendig voelen.

    Hoop zeker dat de spierontspanners je
    wat rust zullen geven, en je zult slapen
    als een roosje. Ik duim voor je......

    Veel sterkte,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend Sonja...ik hoop dat je je snel weer een beetje de oude gaat voelen. Beterschap!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sonja, kan me helemaal inleven in jou verhaal kamp namelijk ook met heel die problematiek, pijnen, fibro, slapeloosheid.... Wens jou zeer snel wat draagbare dagen toe en positief ingesteld blijven hé hoe moeilijk het ook is. Tot binnenkort cindy,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sneu voor je als je even niet kunt doen wat je allemaal zou willen, maar wat je wel allemaal wel doet ziet er zo gezellig en smaakvol uit,
    rust masr eventjes uit, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sonja, weet hoeveel last je hier van kan hebben, bij mij helpen de behandelingen van de acupuncturist goed, heb ook fybro, artrose in nek en rug (scoliose) nu blijkt dat ik een veel te laag magnesium gehalte heb, ben nu magnesium en vit. B12 gaan gebruiken. De ned. waarden zijn te laag voor een goed functioneren van div. spiergroepen en imuunsysteem. De Europese waarden zijn hoger en beter voor je lijf. Lee er maar eens over, misschien heb je hier iets aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sonja,
    Wat vervelend en naar voor je om nu net een aanval te krijgen terwijl je met nieuwe plannen bezig was. Helaas houdt een ziekte zich daar niet echt aan.
    Ik wens je heel veel sterkte en rust toe.

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet leuk ...
    Ik wens je van harte vlug beterschap ...
    Gelukkig heb je een helpende hand ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah dat is echt heel naar, heel veel beterschap Sonja!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan ook ECHT rust nemen hoor Sonja... Niet denken, ach het gaat wel weer, want dan ben je na een paar dagen helemaal van het pad af.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och lieve Sonja wat vervelend weer , het went nooit .......ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat en stuur je een hele dikke knuffel en veel beterschapswensen liefssss xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja weet er alles van.....moeilijk hoor....maar positief blijven meer kun je niet doen accepteren dat je het hebt ....doe ik ook al jaren......sterkte liefs Ria x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe naar dat je dit telkens weer moet bekopen, dit wens je niemand toe! Best van al is rustigaan denk ik, maar ja, dat is sneller gezegd dan gedaan. Hopelijk helpen je pillen snel en herstel je dan ook goed.
    Sterkte en dikke knuffel, rita.

    BeantwoordenVerwijderen