woensdag 24 februari 2016

Countdown: nog acht dagen te gaan



Zo een dikke week voor de open-atelier-dag had ik van mezelf eigenlijk verwacht dat ik volop ging stressen,
maar nee hoor,
ik vind het zelfs een heel leuk vooruitzicht.


 

Dit komt vooral denk ik omdat er al heel veel mensen hebben toegezegd om een kijkje te komen nemen en dan weet je tenminste dat je het niet voor niets doet.
Oorspronkelijk was de bedoeling om leuke foto's te maken voor de webwinkel maar ik geef toe dat het toch wel iets uit de hand gaat lopen.



Zo heb ik in mijn woonkamer een paar kasten leeggemaakt , om meer ruimte te maken want er zijn zoveel leuke voorjaarsspulletjes,
die wel echt allemaal een plekje die dag :)


Het voordeel hiervan is dat er meteen een stukje voorjaarsschoonmaak is gebeurt en dat voelt heerlijk!



Ook mijn atelier heeft een wel heel grondige opruimbeurt gekregen.
Alle kleine rommeltjes zitten weer netjes gesorteerd in opruimboxen, het geeft wel kriebels om vanalles te maken maar dit kan echt niet meer tot na de opendag.
Nog lang hè;)



Maargoed, ik heb mijn handen vol, stilletjes aan komt er elke dag een sfeerhoekje bij hier in huis en met tussendoor even te rusten vliegen de dagen voorbij.
Nog acht dagen,
iets zegt me dat dit vlug daar zal zijn :)
Liefs
Sonja-Sezoentje

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk om door je gezellige foto's te struinen ...
    Geeft me het gevoel dat ik toch bij je ben ...
    Veel plezier met de verdere voorbereidingen ...
    Nog een fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik zag u blogje via andere blogster, zo gaat het in blogland
    ik volg meestal blogjes die te maken hebben met haken, koken
    fotografie en leuke momenten, ik kijk naar om meer te komen
    bezoeken, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik zag u blogje via andere blogster, zo gaat het in blogland
    ik volg meestal blogjes die te maken hebben met haken, koken
    fotografie en leuke momenten, ik kijk naar om meer te komen
    bezoeken, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gezelligheid spat er vanaf. Jammer dat ik niet in de buurt woon. Hopelijk wordt het een geslaagde dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend Sonja! Maar als je al weet dat je een aantal bezoekers krijgt, stelt dat al behoorlijk gerust. Inmiddels is er al weer een dag voorbij, voordat je het in de gaten hebt is het zover.

    Succes met de voorbereidingen die je nog moet doen. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig ziet het eruit!
    Lijkt me heel leuk, maar ook spannend zo'n open dag!
    Helaas woon ik te ver weg.
    De link bovenaan naar je winkeltje, waar ik even een kijkje wilde nemen, werkt niet. Je komt op een lege blogpagina. Ik meld het maar even.
    Ik wens je heel veel succes, Sonja, en ik hoop voor je dat het een succes wordt!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een week is zo voorbij, ik wens je alvast heel veel succes! Zal vast lukken met je mooie spulletjes!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bonjour mon ami, wou echt dat ik erbij kon zijn maar gelijk zo na de vakantie een drukke week voor de boeg. Denk ook aan je rust hoor. Ga je mailen Hugs XXX Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha lieve Sonja, SPANNEND allemaal,
    en inmiddels zijn er al weer 4 dagen verstreken
    vanaf je deze post schreef, dus bijna zover.....;-)))

    Het ziet er allemaal zo schattig uit,
    het gaat zeker een succes worden daar
    twijfel ik geen moment aan.

    Je header is ook al zo heerlijk vrolijk,
    nog even en dan, LENTE joepieeeeeeee.......

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je zo veel aanmeldingen hebt! Ik hoop dat het een hele leuke en succesvolle dag word!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat er al zoveel interesse is, je hebt dan ook wel hele mooie en speciale spulletjes te koop Sonia, die echt wel de moeite zijn. Dit wordt vast een succes! Nog veel plezier met de voorbereidingen.
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen