dinsdag 2 februari 2016

Home

Het lijkt wel of ik de smaak te pakken heb om met sobere kleuren (of net niet met kleur) te borduren.
Al blijft rood toch wel 'mijn' kleur in mijn keuken, in de zithoek vind ik het net weer wel mooi om minder kleur te gebruiken.


Op de houten schaal had ik een ingedroogde dadeltak liggen en ik vond het steeds zo een triestige aanblik.
Dus bij de bloemist een bosje eucalyptus en bosbessenhout gekocht en hiervan boeketjes gemaakt.
Ook wel sober, TE sober naar mijn zin dus aan de slag met naald en draad,
en dan.........
is het in mijn ogen wel goed en helemaal naar mijn zin :)



De stoere waxinelichthouder kwam binnen uit de collectie van Brynx en ooooh , die stond hier wel weer heel leuk bij vond ikzelf.
Er zijn intussen een aantal items van dit mooie merk besteld voor mijn webwinkeltje want soms kan een mens immers heel slecht aan de verleiding weerstaan ;)


Het overschot van het groen heb ik toch ook maar samengebonden en in de keuken op de houten schaal een plekje gegeven samen met .....
dit ontzettend leuke ei!
Uit de collectie van Clayre en Eef , in kunststof maar het lijkt wel een ei van steen en past zo mooi in deze stijl.
Mocht je hier ook zin in hebben,
je vind ze in mijn webwinkeltje


Morgen ga ik verder met het uitpakken van de nieuwe leuke voorjaarsspulletjes maar voor vanavond ga ik enkel nog wat haken want ik heb het superleuke haakboek
'Hollands welgaren' ontdekt,
en daar staat ook weer héél veel in naar mijn zin ;)
Fijne avond,
Sonja-Sezoentje



6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig sfeertje heb je toch! Heel leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat straalt het weer een gezellige sfeer uit Sonja. Lekker rustig...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkelijk een prachtige sfeer lieve Sonja,
    dat ei ziet er indrukwekkend uit en heel
    mooi zo bij elkaar.

    En eucalyptus, mmmm heerlijk, het staat
    prachtig en het ruikt ook nog eens heerlijk.

    Fijne week verder lieverd,
    En geniet van je borduurtjes....

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De landelijke sfeer is zo gezellig mooi ...
    Je brengt me weer op een idee hoor Sonja ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi heb je het gemaakt Sonja, de nieuwe sfeerlijn die je gekozen hebt oogt schitterend. Dat ei springt er echt uit, prachtig! Geniet nog van je borduurtjes en je nieuwste boek.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer zo mooi uit, dat ei is prachtig, geniet van je handwerken!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen