woensdag 10 februari 2016

Lentekriebels

Ondanks het feit dat de regen al een paar dagen met bakken uit de lucht valt, heb ik toch zin in het voorjaar.
De nieuwe spulletjes die in mijn ateliertje mogen uitgepakt worden zitten hier zeker voor iets tussen.
Heel veel kocht of maakte ik alweer een half jaar geleden en alles werd mooi opgeborgen tot nu.
Nu mag alles uitgepakt worden en dat vind ik zelf heel leuk omdat alles je meteen doet denken aan voorjaar.

Alleen het licht binnenshuis wil niet echt meewerken.
Door de regen van de afgelopen dagen is het vrij donker binnen.
Toch ben ik reeds begonnen met het opvullen van de kast in de eetkamer.
Dit geeft me alvast een idee van de opstelling maar ook van de hoeveelheid die ik nodig ga hebben om mijn woonplek leuk gevuld te krijgen met de open atelierdag.


Deze week heb ik ok nog heel veel zelfgemaakt zoals deze leuke decokussentjes 
 want het blijft zalig om te puzzelen met.kleine lapjes stof :)


Ook onderstaande eend maakte ik al eerder maar die was vanavond na het plaatsen op de webwinkel al meteen verkocht en krijgt een heel mooie thuis ;)

Intussen ga ik nog maar even verder met het afwerken van borduurwerkjes en misschien ook nog het bijmaken van sommige dingen want dit vind ik superleuk om te doen en ik heb tenslotte nog drie weken tijd dus voorlopig geen stress.
Hopelijk blijft het zo ;)
Slaap lekker,ook ik duik nu mijn bedje in.
Liefs, Sonja-Sezoentje

oo

6 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal weer gezellig uit. Ik snap wel dat die eend snel een nieuw huisje kreeg. Ik vind het konijn erboven ook zo leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het jammer dat ik niet rond je deur woon ...
    Jouw kennende zal de open atelier dag zo gezellig zijn ...
    Veel plezier met de voorbereiding ervan ...
    Nog een fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke spullen Sonja. Vandaag is wel een dag om een beetje goede foto's in huis te kunnen maken. Helder weer en lekker veel zonlicht.
    Als ik zo naar jouw spulletjes kijk, krijg ik zo'n zin in de lente en in Pasen... ach, nog maar 6 weken en dan is de lente begonnen en Pasen binnen een paar dagen.
    Fijne dag verder nog,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh dat eendje!! Die ben je zo kwijt ja, echt heel erg mooi!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spullen weer, Sonja!
    Ik mis alleen in de sidebar de link naar je winkeltje?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer echt al een lentesfeertje gecreëerd daar bij jou, echt de moeite weer, met hele leuke spullen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen