donderdag 4 februari 2016

Open Atelier dag

Diegenen die mijn blog al langer volgen weten dat ik al heel veel jaren spierreuma heb.
Hierdoor leef ik in een bepaalde structuur die bestaat uit een half uur actief bezig zijn en een half uur rust, de hele dag door zodat mijn spieren niet overbelast geraken.
Gelukkig heb ik vooral last van mijn rug en benen en is er goddank niets mis met mijn handen.
Die gaan tijdens de halve uurtjes verplichte rust volop aan de slag met borduren en haken.
Tel maar uit hoeveel uur per dag ik bezig ben met handwerken.
Menigeen zou hier jaloers op zijn :)
Het gevolg van dit alles is dat ik zoveel leuke dingen maak waar ik bijna geen plaats meer voor heb.
Mijn kleine ateliertje zit werkelijk propvol.
Daarom heb ik besloten om een open atelierdag te organiseren.





Voor mezelf omdat ik dan eens helemaal los kan met decoreren, maar ook voor jullie als je hier zin in hebt,om alles eens in het echt te komen bekijken want ik hoor toch vaak dat het in het echt helemaal anders is dan op de foto.
Dus ben je die dag vrij en lijkt het je wel leuk dan ben je van harte welkom.
Voor de lezers hier die te ver weg wonen, ik beloof heel veel.foto's te maken.
Alvast een heel fijn weekend en voor degene die vrij zijn volgende week, een heel fijne vakantie.
Liefs,
Sonja-Sezoentje

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier Sonja het zal er superleuk uit zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig & leuk idee ...
    Succes met de voorbereidingen ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je zo heel ver weg woont.
    Maar wel hele veel succes en plezier gewenst!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen