donderdag 3 maart 2016

Bijna zover :)

Bijna zover :)
De week is echt wel omgevlogen. Maandag ging ik van start met het inpakken van onze persoonlijke spullen.
Het leek heel even of we opnieuw gingen verhuizen.
Lege keuken, lege woonkamer,
gelukkig kwam daar al heel snel verandering in :)


Heerlijk om zoveel plekjes te hebben om te vullen met de spulletjes die ik speciaal gemaakt of ingekocht had voor deze dag.




Alle kasten in de woonkamer werden in beslag genomen. Er zitten nogal veel kippetjes in huis op dit moment.
Eerst dacht ik dat een lente-opendag minder leuk zou zijn dan bv kerst maar ook met dit thema kan je zoals jullie zien helemaal uit de bol gaan :)


Heel het huis ligt vol hooi, je vind het tot in de slaapkamer ;)




Vooral de keuken is helemaal ingenomen, gelukkig kon ik de voorbije dagen rekenen op 'hotel mama'
Ook morgen komt mam me helpen,
omdat we op de eerste verdieping wonen heb ik een hulp nodig voor de deur te bedienen en dat zag ze wel zitten.
Ze wil volgens mij gewoon meegenieten en dat mag natuurlijk.


Zelf kijk ik enorm uit naar morgen.
Het was eerlijk gezegd toch wel een heftige onderneming (fysiek dan) maar nu ik hier zo zit en rond me kijk is het toch wel echt genieten van mijn 'pop-up-winkeltje'


Uiteraard breng ik ook jullie zo snel mogelijk verslag uit van hoe de dag verlopen is.
Ik heb me in elk geval voorgenomen om er van te gaan genieten :)


Voor de deur morgen los gaat probeer ik nog eerst een aantal overzichtsfoto's te maken zodat jullie van op afstand ook een idee van het geheel krijgen.


Woon je in de buurt, kom vooral zelf kijken,
ik vind het heel erg leuk om jullie persoonlijk te kunnen ontmoeten,
dus wie weet,
misschien tot morgen ;)



Fijne avond,
Sonja-Sezoentje








4 opmerkingen:

  1. Ohhh lieve Sonja, wat een prachtige metamorfose,
    dat is genieten geblazen als je zittend[na veel werk]
    alles rustig kan bekijken.

    Meis toch, wat een heerlijke spulletjes allemaal,
    je wordt er gewoon wat hebberig van ;-)))
    Ben er zeker van dat het een TOPdag zal worden.
    Geniet er van met volle teugen, en veel
    succes!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er veel werk van gemaakt. Ik hoop voor je dat het morgen een super geslaagde dag wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er heel gezellig uit, Sonja!
    Ik wens je heel veel succes!

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEWELDIG!!! Zoals altijd schatteke, hoop dat je heeeel veel lieve bezoekers hebt gehad. Fijne zaterdag, dikke zoen van Cindy

    BeantwoordenVerwijderen