zaterdag 19 maart 2016

Country Pasen

De afgelopen week was de lente écht voelbaar,
zo heerlijk!
Tijdens mijn dagelijkse wandelingen zie je echt overal veranderingen in de natuur.
Het heerlijke weer en het feit dat het 's avonds al lekker langer licht is geeft me heel veel energie.
En die is van harte welkom :)


Mijn webwinkel is intussen ook weer helemaal op orde en in huis ben ik ook maar vast gestart met een flinke lenteschoonmaak.
Op een rustig tempo hoor, vanwege de fibromyalgie maar met elke dag een stukje ben ik deze week al een heel eind vooruit geraakt.


Het is zo zalig om weer een fris en opgeruimde woning te hebben.
Er zijn heel veel lentehoekjes gemaakt, ik hou van een country pasen in mijn keukentje.
De plek in huis waar rood toch steeds terugkomt.



Heerlijk om te decoreren met hooi, paaseitjes en heerlijke tulpen in huis.
Lente!
En lente vind je ook nog steeds terug in mijn webwinkeltje


Volgende week ga ik weer heerlijk verder met mijn 'opruimwoede' en met genieten van de komende lentedagen.
Heel fijn weekend verder iedereen,
liefs,
Sonja-Sezoentje


8 opmerkingen:

  1. Leuk zeg al die rode borduurtjes in je keuken...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve spulletjes laat je weer zien Sonja. Ook nog genoten van je open dag foto's. Het zag er allemaal tiptop én heel sfeervol uit...genieten hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer mooie spulletjes gemaakt. Zo vrolijk met die kipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk als je zo creatief bent!
    Ik vind je borduurtjes erg mooi!
    Mooi fris, het rode kleurtje!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook heerlijk dat de lente is begonnen! En met de ingaande zomertijd volgende week blijft het 's avonds ook nog eens een uur langer licht. Laat het mooie lenteweer maar komen!

    Ik wens je een fijne dag, Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk waren de dagen vorige week, jammer dat het nu weer wat is omgeslagen. Maar de lente is officieel begonnen en de dagen worden langer en langer. Nog een week en dan gaat de zomertijd in. Dan is het gelijk tot 8 uur 's avonds licht. Heerlijk.
    Fijne eerste week van de lente,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Via via ben ik hier terecht gekomen .
    Wat een prachtige werkjes echt romantisch ben ik helemaal weg van .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen