dinsdag 8 maart 2016

Evenwicht

Gelukkig komt er terug wat evenwicht in huis.
Evenwicht tussen werk en rust.
De laatste weken waren het vooral veel werk en heel weinig rust, vooral geestelijke rust want je bent zo hard bezig met de opendag dat er constant 'dingen' door je hoofd spoken.
Gisteren had ik mijn eerste rustdag erna,
alle bestellingen waren gehaald en staan klaar om af te halen.
Tijd voor een kopje koffie en even lekker borduren aan een eigen werkje voor in mijn keuken.
Dit was zoooo lang geleden :)


Het werkje komt in mijn keukentje te hangen.
Want ook al wil ik een rustiger interieur en minder decoratie in huis, de rode accenten in mijn keuken, die blijk ik toch niet te kunnen missen.
Het maakt voor mij de keuken zoveel gezelliger!


In het woonkamergedeelte (keuken en woonkamer is hier één open ruimte)
wil ik wel sobere kleuren.
Deze nieuwe windlichten kwamen maandag binnen, ik moet ze wel nog op de webwinkel zetten maar het was gisteren te donker om mooie foto's te maken.
Morgen beloven ze zon dus dan maak ik daar werk van.


De glazen stulpen met de rieten onderborden zijn wel weer in voorraad.
Je kan ze vinden in de webwinkel onder het kopje
Gewoon hierop klikken en je komt in de webwinkel terecht.
Lieve lezers maakte mij attent dat er geen link naar de winkel staat in de rechterkolom, dit wil maar niet lukken maar ik ben ermee bezig.
Blijkbaar staat de beveiliging van mijn blog te hoog maar dat wil ik niet veranderen omdat mijn vorige blog ook al gehackt werd.



Vandaag ga ik mijn atelier eens herschikken, alles wat in mijn huisje stond en wat over is moet daar een mooi plaatsje krijgen.
De Ikea rekken zijn niet mooi maar wel heel handig want ze geven veel opbergruimte tot aan het plafond.
Want tja, evenwicht tussen wat je allemaal in mijn winkeltje ziet en hoe wij écht wonen,
dat is er natuurlijk niet.
In de winkel staat zooooveel, dat zou niet te doen zijn voor mij binnenshuis.
Al dachten sommige bezoekers van de opendag dat wij altijd zo woonde :)
Gelukkig niet want de rust in huis vind ik heel aangenaam!
Heel fijne woensdag iedereen,
Sonja-Sezoentje



6 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal weer mooi uit. Ik wens je een fijne dag! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zou inderdaad wel erg vol zijn om in te wonen.
    Maar zo'n grote kast voor je spullen is wel erg handig en staat nog leuk ook.
    Heerlijk om nu weer te ontspannen. Ik ken dat gevoel van tevoren. Je blijft maar denken of je wel genoeg hebt en hoe je het neer moet zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Probeer nu maar wat te relaxen hé, liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je nu even tijd maakt voor de nodige rust...je kunt niet altijd alleen maar druk zijn toch?!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker met een borduurtje weer bijkomen!
    Heb nu even lekker kunnen snuffelen in je winkeltje!

    Liefs, gerry

    BeantwoordenVerwijderen