zaterdag 16 april 2016

Terug rust in huis

Als ik om me heen kijk in de woonkamer ziet het er eindelijk weer een beetje uit als 'onze' woonkamer en niet langer meer als een pop-up winkeltje.
Heerlijk!
De rust in huis doet me zo goed.
Alle items van de opendeurdag zijn of verkocht, of ze hebben een plekje gevonden in mijn kleine ateliertje.
Dat zit trouwens nog steeds overvol :)
Deze week kwamen er leuke nieuwe decoraties binnen in de stoere landelijke stijl en ............je raad het al: geen plek voor in mijn atelier.

Die heb ik dan toch maar een plekje gegeven in de open kast die tussen de woonkamer en keuken staat.
Zelf vind ik het heel erg mooi en geen straf om hier een tijdje op te mogen kijken.
Er bleef ook wel weer wat aan mijn handen plakken zoals deze mooie houten pot in de keuken waar dan al mijn flesjes met olie en azijn weer net in passen.
Opgeruimd staat netjes.

Zelf combineer ik ook dit hoekje weer met een zelfgemaakt decokussentje voor de keuken want dit hoort er voor mij echt bij.
Iets handgemaakts maakt het dan weer 'mijn' thuis :)


Vandaag ga ik verder met opruimen in mijn ateliertje.
Er staat een open rek met stoffen en die wil ik eruit, het geeft teveel 'stof' ;)
Wel nog even nadenken waar ik die dan weer wel voor gebruiken kan want hij is veel te mooi op weg te doen.
Eerst maar eens leegmaken en de stofjes een nieuw plekje geven en meestal komen de 'goede' ideeën dan weer vanzelf.
Heel fijn weekend verder iedereen, groetjes,
Sonja-Sezoentje



5 opmerkingen:

  1. De landelijke decoratie is om van weg te dromen ...
    Het is altijd heerlijk als je kan genieten van je eigen ingerichte huisje ...
    Maar ik denk dat deze spulletjes vlug een nieuwe thuis zullen vinden ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, die houten voorwerpen. Staat heel warm. Lekker bezig dus Sonja.
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je winkeltje in je kamer was leuk, maar je moet er toch niet aan denken om altijd in zo'n volle kamer te moeten leven. Maar een slaapkamer als winkel, dat lijkt met toch wel heerlijk.
    Je hebt er weer mooie spullen bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een opgeruimd huis geeft vaak ook een opgeruimd hoofd. Ik heb mij voorgenomen om met regelmaat een paar spullen uit de woonkamer te verwijderen, maar of het lukt...dat moet ik nog zien ;-).

    Ik wens je nog een fijn weekend, Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer heerlijk opgeruimd uit, Sonja!
    Je hebt er een paar mooie ornamentjes staan!
    Fijne zondag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen