vrijdag 13 mei 2016

Alles valt op zijn plek :)

Alles valt weer op zijn plek en met "alles" bedoel ik dan eigenlijk gewoon het dagelijkse leven.
Het gaat hier heel goed, na een lange rug revalidatie kan en 'durf' ik met een gerust hart te zeggen dat de pijn volledig onder controle is.
Niet zonder de nodige aandacht maar ik vind het verplicht wandelen en fietsen nu eerder een ontspanning dan een inspanning en geniet van mijn dagelijkse uitstapjes.
Langs de weg bloeit nu het fluitekruid volop dus dit ging mee in de fietstas mee naar huis!




Zelfs mijn huishoudentje beheer ik weer volledig zelf zonder hulp en dat heeft zo zijn voordelen.
Want............stapte ik ongeveer een half jaar geleden over op een sobere woonstijl, omdat het zo gemakkelijk was,


Nu merk ik toch dat ik niet alleen schoonmaak in huis maar ook steeds meer weer zit te rommelen en 'hoekjes' maak met nieuwe decoraties.
Ach ja, het voelt heerlijk, het is toch meer mijn eigen ding om zelfgemaakte spulletjes in mijn bij te voegen wat toch mijn passie is om steeds nieuwe dingen te maken.
En daar draait het tenslotte allemaal om: als je maar gelukkig bent  :)
En dat dit zo is laat geen twijfel ;)


Geniet van dit langere pinkster- weekend,
liefs,
Sonja

7 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat het zo goed met je gaat, Sonja. Ik denk dat het vooral belangrijk is om je eigen gevoel te volgen en goed naar je lichaam te blijven luisteren.

    Ik wens je een heel fijn Pinksterweekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het zo goed gaat. En er met dit heerlijke weer verplicht erop uit is echt geen straf. En lekker rommelen in huis geeft ook ontspanning.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo heerlijk om veel dagelijkse dingen weer onder controle te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja,

    Meis wat heerlijk om te lezen dat de pijn nu onder controle
    is, en de oefeningen die je daar dagelijks voor moet doen
    het wandelen en fietsen o.a zo positief voor je zijn.

    Kan me voorstellen nu het weer een stuk beter met je gaat
    dat het frutselen en gezellige hoekjes maken van je eigen
    mooie creatie's in je huisje weer begint te kriebelen.
    En inderdaad dat past ook echt bij je.

    Heerlijk hoor al die positieve berichten.....

    geniet van een fijn Pinksterweekend.......

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om te horen dat de revalidatie zo zijn vruchten heeft afgeworpen. En lekker een beetje rommelen in huis kan geen kwaad. Is alleen maar fijn Geniet van het pinksterweekend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me voorstellen dat het nu als extra rijkdom voelt.....je eigen vrijheid weer terug......je huisje weer zelf in onderhoud.....toch veel fijner dan dat een ander een voor je moet doen......
    Lekker stijlen....lekker 'rommelen' dat is ook genieten.....eigenlijk is dat ook puur geluk.
    Nu ik je post lees sta ik hier ook eens extra bij stil.


    Geniet maar lekker hoor.......zo gegund.....en dik verdiend....toch?

    Fijne pinksterdagen

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het weer allemaal lukt Sonja, ik ben nog herstellende van mijn pinkoperatie en heb nog altijd veel hulp nodig in het huishouden, spijtig genoeg. Dus heb ook ik, uit noodzaak, veel spulletjes opgeborgen om het de poetsvrouw makkelijker te maken. Hopelijk kan ik binnenkort ook weer gezellige hoekjes maken.
    Veel plezier nog met je creaties!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen