vrijdag 20 mei 2016

Vorige week reden we naar de kust, samen met 500.000 andere Belgen ;)
Een ritje waar we anders twee uurtjes over doen werden er nu..............vier!
Niet zo heel erg als je een heerlijke zetel hebt om in te zitten, niet wagenziek wordt en ruim voldoende haakgaren bij je hebt.
Het achterste opbergzakje haakte ik onderweg, er moest deze week enkel nog een kantje doorgeregen worden en een ophanglusje aangemaakt.
Het gebreide zeepzakje lag hier ook al een hele tijd en maakte ik ook maar eens af.
Altijd leuk als cadeautje of om mee te decoreren met mooie zeepjes.


Bovenstaande zeepjes kan je vinden in mijn webwinkeltje

Vorige keer vertelde ik al dat ik steeds meer teruggrijp naar brocante i.p.v. stoer wonen en de mensen die hier in huis hun spulletjes komen afhalen reageren daar heel erg leuk op.
Het past inderdaad ook heel mooi aan bij de mooie Clayre en Eef spulletjes uit mijn winkeltje die ook steeds baden in een sfeertje vol nostalgie ;)
Bij de mooie beton schaal haakte ik wasdoekjes, leuk voor in de badkamer of op je aanrecht en ik gebruik ze zelf volop.
Het staat zoveel leuker dan een saai geel doekje ;)


In mijn ateliertje ging ik dan ook weer aan slag met oude kantjes en romantische stofjes en tja,
ik geloof dat ik de smaak opnieuw te pakken heb !
Heerlijk om zo bezig te zijn en alles rondom je heen even te vergeten!

Heel fijn weekend iedereen,
liefs,
Sonja-Sezoentje



8 opmerkingen:

  1. Zo met de lieve kantjes en lapjes vergeet je zeker de tijd :o))
    Fijn weekend ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig dat je je tijd in de file toch goed kon benutten.

    Fijn weekend Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes weer. Het stoere wonen is inderdaad heel leuk maar er is gewoon bijna niets bij te maken. Ik heb hetzelfde. Ik blijf toch ook liever in de brocante sfeer.
    Maar die doekjes passen wel goed bij het stoere wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha....jij benut echt alle tijd....;) Ik kan niet haken en word dan ook misselijk.....tja...gemiste tijd ;)
    Vind je zakjes echt prachtig en je zeepjes.......zalig....

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je weer zo lekker bezig bent geweest. Zowel de washandjes als het zakje zijn weer prachtig geworden. En ik vind beide stijlen prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brocante past gewoon veel beter bij jou Sonja, dat ben jij. Je wasdoekjes vind ik super mooi. Ik heb er nu ook twee gemaakt, maar er zullen er nog meer volgen.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je nieuwe blogfoto is echt supermooi!!!! Fijn dat je weer zo actief bezig bent en je ding vindt in de brocante stijl die ik ook nog altijd verkies. Je maakte mooie zeepzakjes onderweg.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt je tijd heel goed besteed, zeg! Deze stijl past gewoon bij jou, houden zo zou ik zeggen.
    Gave wasdoekjes trouwens!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen