zondag 11 september 2016

Atelier Sezoentje is jarig!

Dit weekend bestaat Atelier Sezoentje officieel al vier jaar!
Die tijd is voorbi jgevlogen want als je één jarig bezig bent dan is dat echt zo een hoeragevoel en dan twee, drie en nu.............al vier jaar :)
En nog steeds vul ik mijn webwinkeltje met evenveel liefde en plezier als de dag dat ik begon.

Alles wat erbij komt kijken doe ik even graag.
En vergis je niet, dit is me nogal wat hoor.
Omdat ik veel dingen zelf maak start alles vaak met een idee, dan het op zoek gaan naar het juiste materiaal om de dingen te maken zoals ze in mijn hoofd zitten.
Het maken zelf vind ik nog steeds het meest leuke, lekker freubelen en bezig zijn in mijn atelier.
Maar ook het maken van foto's , alles plaatsen op de winkel, zelfs het inpakken van bestellingen vind ik een feestje.
En natuurlijk het contact met mijn klanten, via mail en persoonlijk als ze hun bestelling komen afhalen.
Zonder jullie zou ik die vier jaar niet gered hebben,
daarom,
een welgemeende dankjewel
xxx



En omdat elke jarige trakteert heb ik besloten om van september een feestmaand te maken en dit in de vorm van een facebookactie.
Maar ik wil ook mijn bloglezers niet vergeten dus als je bovenstaande foto op je blog plaatst met een vermelding naar mijn blog en het hier bij je reactie even vermeld dan doe je automatisch ook mee aan de actie waarbij je het mooie imaitatievachtje in een prachtige grijstint kan winnen.

Een item waarmee je meteen een beetje herfstsfeer in huis haalt en dit terwijl ons deze week nog even een mooie nazomer te wachten staan.
Geniet ervan als je kan,
liefs,
Sonja-Sezoentje

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. En fijn dat je nog steeds zo heerlijk bezig bent en nog steeds inspiratie hebt.
    Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al weer vier jaar!
    Hartelijk Gefeliciteerd.
    En ik hoop voor je dat je nog veel leuke inspiratie krijgt!
    Het eerste hart wat ik van je kreeg hangt altijd nog prominent bij mij in de buurt.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HIEP HIEP HOERA ... GEFELICITEERD ...
    Je traktatie is decoratief prachtig ...
    Ik deel de foto op mijn blog ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met het 4-jarig bestaan van je webwinkel...erg leuk om te lezen dat je er nog steeds veel plezier aan beleeft!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd, ik ben weer bijgelezen, stond een paar blogjes achter zag ik. Ik ga je meteen zoeken op facebook! Fijn dat je je nog altijd even graag bezighoudt met je webwinkeltje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen